Αναγνώστες

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

♥ Let's talk about beauty blogs with a tag!! ♥

                                         

Γειά σας.. Μετά από αρκετό Διάστημα που λείπω είπα να σας κάνω ένα tag αφού είδα πώς είναι ενδιαφέρον...
Αυτό το tag το δημιούργησε η Κάτια από το http://katiasbeautyworld.blogspot.gr μαζί με την Κωνσταντίνα από το http://kwnstantinan.blogspot.gr !! 
Ευχαριστώ την Κάτια που με έκανε tag!!! ♥ 




                           1).Πως ξεκίνησες το beauty blogging?
Στην αρχή είχα ξεκινήσει τα βίντεο αλλά είδα πώς δεν το είχα το σταμάτησα.. Επειδή μου άρεσε πολύ να ασχολούμε με καλλυντικά κτλ είπα να φτιάξω blog.. Μου είναι πιό εύκολο κιόλας να βγάζω φωτογραφίες!!!

                           2).Τι κανει για σενα ενα blog όμορφο και τι σε ωθεί να το παρακολουθείς?
Η αλήθεια είναι πώς δεν παρακολουθώ γιατί δεν έχω πολύ χρόνο! Ένα Blog όμως για να το παρακολουθώ θα πρέπει να μου είναι εύκολο να διαβάσω τα γράμματα.. είναι πολύ βασικό να είναι καθαρό το φόντο!!

                          3).Πες 3 στοιχεία που κανει ενα beauty blog επιτυχημενο?
1.Να είναι εύκολο να διαβαστεί ένα άρθρο
2.Όμορφες φωτογραφίες
3.Ποιοτικά πόστ

                            4).Τι σου αρεσει να διαβαζεις περισσότερο στα beauty blogs?                         (π.χ.hauls,reviews,αγαπημενα)
Μου αρέσει πολύ να διαβάζω haul για να μαθαίνω τι νέο κυκλοφορεί!! Μετά τα review !! ♥ τα υπόλοιπα δεν τα προτειμώ!! 

                            5).Πες 3 αγαπημενες σου beauty bloggers και γιατί?
Δεν έχω αγαπημένες beauty bloggers.. Προστοπαρόν!! 
   
                            6).Τι σε χαλαει να γραφει μία beauty blogger στο blog της?
Δεν μου αρέσει να γράφει άκυρα πράγματα μία κοπέλα όταν πχ έχει haul και λέει τι θα φάει σήμερα!1 αχχα! 
Γενικώς άκυρα πράγματα με το θέμα που λέει!! 

                            7).Εχεις δημιουργήσει φιλίες η επαφες μεσα απο το beauty blogging με αλλες bloggers?(εαν ναι,ανεφερε ποιες!)
Φυσικά! Έχω γνωρίσει καταπληκτικές κοπέλες και έχω συμπαθήσει μερικές αλλά και κάποιες όχι!! 

                           8).Πιστεύεις ότι στο beauty blogging οσον αφορα την θεματολογία,ολα τα beauty blogs λίγο πολύ μοιαζουν μεταξύ τους?
Ναί! Πιστεύω πώς πολλά beauty blog μοιάζουν στην θεματολογία τους!! 

                          9).Τι εχεις να πεις για την αντιγραφή post η ιδεών από αλλες bloggers?Εχει τύχει,να σε αντιγραψει αλλη blogger?Πως αντεδρασες?
Όχι,δεν έχει τύχη μέχρι τώρα!! 

                         10).Τι είναι για σενα ομορφια?
Για μένα είναι τα ΠΑΝΤΑ!! Μαρέσει όταν η κοπέλες αλλά και οι άντρες να προσέχουν τον εαυτό τους!! 

                         11).Πες 2 beauty bloggers που μεσα από φώτο ίσως η και από κοντα,θεωρείς όμορφες!Δεν χρειαζεται να την παρακολουθείς,η να εχετε επαφες!
         http://katiasbeautyworld.blogspot.gr

                        12).Επηρεαζεσαι από αλλες beauty bloggers οσον αφορα την αγορα προιόντων η γενικα το blogging,θετικα η αρνητικα?
Δεν είμαι άτομο που επηρεάζομαι εύκολα!! έαν κάτι μπορώ να το αγοράσω και είναι καλό τότε θα το πάρω!!

                        13).Πολλες bloggers εκθειαζουν προιόντα που παραλαμβανουν δωρεαν!Ποια είναι η γνώμη σου για αυτό;
Ανήκω και εγώ μία από αυτές!! Δεν έχω κανένα θέμα έαν όντως λένε την αλήθεια όπως κάνω και εγώ!! 
Μέσα από αυτό γνωρίζουμε καινούρια προϊόντα και να τα μαθαίνετε και εσείς!! 

                       14).Σχολιαζεις σε αλλα posts αλλων blogs εύκολα;Λες την αποψη σου?Σου αρεσει να σχολιαζεις και να ανταλλαζεις απόψεις ομορφιας?
Εάν το πόστ είναι ενδιαφέρον και θέλω να ρωτήσω κάτι παραπάνω Ναί,θα ρωτήσω!! Αλλά γενικώς όχι γιατί δεν έχω πολύ χρόνο!

                       15).Το μήνυμα που θελεις να περασεις από το beauty blog σου?
Δεν έχω να περάσω κάποιο μήνυμά!! όπως έχω ξανά πεί το blogging το κάνω επειδή μου αρέσει εμένα και επειδή περνάει ευχάριστα η ώρα μου!! Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να σας κάνω ''πλύση εγκεφάλου'' για να πάτε να αγοράσετε κάποια προϊόντα που αγοράζω και λέω την γνώμη μου!! 



Αυτό ήταν το tag!! Πολύ όμορφες και ενδιαφέρουσες ερωτήσεις! 
Τα άτομα που κάνω tag είναι όλες εσάς που έχετε beauty blog!! ♥ 
Εάν κάνετε το tag μην ξεχάσετε να μου το στείλετε να το δώ!!! 


Σκέφτομαι να μαζέψω μία λίστα από τα mail σας και να σας στέλνω κάθε φορά που ανεβάζω καινούριο πόστ..Τι λέτε,σας ενδιαφέρει?? ♥ 
Εάν σας ενδιαφέρει στείλτε μου mail στο katerinaki_kag@yahoo.gr με την ένδειξη 'Mail list' ♥





Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ

Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με

 όνομα Katerinaki_beauty2

Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

My E-mail: Katerinaki_kag@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥






Φιλιά,
Κατερίνα 

8 σχόλια:

  1. πολύ ειλικρινείς οι απαντήσεις σου!!σε ευχαριστούμε που το έκανες!!! Φιλιά κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο μοιάζουν οι γνώμες μας και οι απαντήσεις μας!:) ταιριαστές!με χαροποίησε πολυ που έκανες το tag μας!πολυ όμορφες απαντησεις!σε ευχαριστώ και για την αναφορα σου στο πρόσωπο μου για την 11η ερώτηση γλυκεια μου!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιότατο και ενδιαφέρον tag!M'άρεσαν και οι απαντήσεις σου γιατί ήουν ειλικρινέστατη, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!!!!Και με τις περισσότερες συμφωνώ απόλυτα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ είμαι καινούργια blogger εδώ και ομολογώ ότι αυτά τα tag μου αρέσουν τρελά!!! Ειδικά το συγκεκριμένο είχε πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις! Θέλω και εγώ χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχο το blog σου!!! Μ αρεσε πολυ που εκτος απο προιοντα ομορφιας δινεις και συμβουλες για αυτοπεποιθηση, πραγματικα οτι χρειαζεται μια γυναικα για να ειναι ομορφη και μεσα και εξω.. Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ!!! Εξαιρετικη δουλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ.. Αυτό που κάνω το κάνω με αγάπη!!!
      Δεν ξέρεις τι χαρλα μου δίνεις με αυτό που μου λές!! <3 σε ευχαριστωω

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥