Αναγνώστες

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

ツ Αγαπημένα Νοεμβρίου 2014 ❃

Hello Gils!
Το ξέρω πώς έλειψα αρκετό καιρό αλλά ξέμηνα από φωτογραφική μηχανή και δεν ήξερα από που να βγάλω φωτογραφίες... Δυστυχώς ούτε ακόμα έχω και έτσι σκέφτηκα να πάρω από το ίντερνετ φωτογραφίες... Λειπάμε πολύ γιαυτό!! 

Πάμε να ξεκινήσουμε!!


5in1 wonderlash mascara
Πιστέυω αγαπημένη σχεδόν σε όλες μας..
Την είχα πάρει σε προσφορά ΜΟΛΙΣ 5€


Από iherb αυτή η μάσκα καθαρισμού για λιπαρές και με ακμή επιδερμίδες..
Την έχω χρησιμοποιήση αρκετές φορές και μπορώ να πώ
σε θέμα καθαρισμού κάνει πολύ καλή δουλειά..



 αυτό τον μήνα είναι η κοινή σε όλους aloe vera..
Την είχα πάρειαπό το iherb(να περιμένετε haul),μόλις 2,70€





Δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτά τα αγαπημένα μου το gel eyeliner από music flower..
Είναι το αγαπημένο μου gel eyeliner.. το είχα φορέσει και
 έπιασε βροχή ενώ ήμουν πάνω στο μηχανάκι και δεν πήγε πουθενά







➢Instagram name: Katerinaki_beauty2
✉Email: katerinaki_kag@yahoo.gr 



Φιλάκια,
Κατερίνα



Εάν θές να λαμβάνεις τους διαγωνισμούς που θα κάνω κτλ...μπές εδώ και γράψε μου το email σου(!)






2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου Νοεμβρίου Κατερίνα μου!!!Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου Πολλά Κατερινάκι!!! Να είσαι χαρούμενη και ευτυχισμένη!!!Από anastasiasbeautysecrets.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥