Αναγνώστες

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

♥ Sansiro Perfumes and Cosmetics Volos ♥


Hello Girls!!
Τι κάνετε: Είμαι πάλι κοντά σας με ένα ακόμα review από ένα αγαπημένο κατάστημα που βρίσκεται στο Βόλο. Επικοινωνήσαμε και έτσι μου έστειλαν κάποια πραγματάκια ώστε να πώ την άποψή μου!! 
Αυτό το κατάστημα έχει Αρώματα πρωτότυπα Sansiro και τύπου όλων των εταιρειών, σφραγισμένα για σταθερή ποιότητα και εγγύηση. Καλλυντικά Colleen, Elixir London, Eveline. Προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος Gaia, Victoria Beauty, Fonex, Gummy, Sansiro, Baylis&Harding. Χειροποίητα προϊόντα Spoil Me χωρίς χημικά και συντηρητικά! 
Όλα τα προϊόντα τους είναι ασφαλή και δερματολογικά ελεγμένα!! 

Τηλ.επικοινωνίας: 2421037067, 6948625209
E-mail: sansiro.volos@gmail.com
Σελίδα Facebook: https://www.facebook.com/SANSIRO.VOLOS/timeline

Ένα πραγματάκι που δοκίμασα και μου άρεσε αρκετά ήταν ένα άρωμα
το οποίο ήταν το Hypnotic poicon. Είναι σχεδόν ίδια η μυρωδιά με το 

αυθεντικό. Η διαρκεία του είναι γύρο στις 2 με 3 ώρες.. 




 Colleen-3D real-curling Mascara Δίνει πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα και φυσικό θα έλεγα..
Είναι μόνο για πρωϊ αυτή η μάσκαρα..
Η διαρκεία του είναι αρκετά καλή,δηλαδή την φοράω
7 ώρες και δεν φεύγει εάν δεν την βγάλω εγώ!!

Colleen-eyeliner waterproof
Είναι αρκετά μαύρο το χρώμα του και η διαρκειά του
είναι πολύ καλή!! ωστόσο θα ήθελα να ήταν λίγο πιό
πολύ μαύρο το χρώμα του!!
Colleen lipstick No.216
Αυτό το χρώμα το λάτρεψα!!
Το φόρεσα στο καρναβάλι και για 3 ώρες ήταν
στα χείλη μου.. Το χρώμα του δεν είναι
τόσο σκούρο όσο φαίνεται!


Έχεις χρησιμοποιήσει προϊόντα Colleen; Εάν ναι,πές μου την γνώμη σου με ένα σχόλιο!! 
Έχεις beauty απορία? Επικοινώνησε μαζί μου στο katerinaki_kag@yahoo.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥