Αναγνώστες

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

♥Empties February'15♥(Συνεργασία με My Beauty Law)


Γειά σας,γειά σας!!! Τι κάνετε; Το σημερίνο πόστ είναι σε συνεργασία με την αγαπημένη μου beautyb blogger My beauty Law. Δείτε το αντίστοιχο πόστ εδώ.♥ Θα σας δείξω κάποια empties εγώ και κάποια αυτή και θα πούμε την γνώμη μας!! 


Μου τελείωσε ένα δείγμα από καθαριστικό
για την ευαίσθητη περιοχή..

Δίνει αρκετή φρεσκάδα και έχει υπέροχη μυρωδια,
δεν μου έχει προκαλέσει κάτι.. 7/10

Nivea shower gel with hawaiian flowers&oil..
Έχει πολύ ωραία μυρωδιά αλλά δεν κάνει
καθόλου σαπουνάδα..  6/10
Έχω κάνει αναλυτικό review για αυτά τα προϊόντα.Δες το εδώ.

Τέλος μου τελείωσε αυτή η οδοντόκρεμα,
συγκεκριμένα έχω τελειώσει άλλη μία από αυτές.
 Τελείως αδιάφορη.. 4/10



☻Αυτά είναι τα πραγματάκια.. Δεν τελείωσα πολλά.. Και γενικώς δεν τελειώνω πολλά πράγματα!!

Μην ξεχάσετε να κάνετε Like στην σελίδα της My Beauty Law


Φιλάκια,
Κατερίνα♥

4 σχόλια:

  1. Εκτός από τη Colgate που και εγώ τη "σιδερώνω" πριν να αποφασίσω να την πετάξω, δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω. Χάρηκα πολύ για τη συνεργασία μας, πολλά φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το αφρόλουτρο καλούτσικο αλλα δε με ενθουσίασε η μυρωδια..και γω γυρω στο 6 θα του εβαζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εκανε καθολου σαπουναδα..για να κανει σαπουναδα επρεπε να βαλεις το μισο μπουκαλι!! :/

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥