Αναγνώστες

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

YourCare.gr ~Review~




Καλησπέρα κορίτσια μου!! Μετά από δύσκολες συνθήκες είμαι μαζί σας για να σας κάνω αυτό το Review!! 
Σήμερα θα σας μιλήσω για το YourCare.gr το οποίο είναι ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο με πάρα πολλές προσφορές εώς και -70% 
Είχε την καλοσύνη να μου στείλει κάποια δείγματα και να τα δοκιμάσω και να πώ την άποψή μου για αυτά!!! 


Πληροφορίες για το ηλεκτρονικό φαρμακείο: 

Λειτουργεί από τον Απρίλιο του 2014 και αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών μιας 

μικρής ομάδας νέων ανθρώπων, που οραματίστηκαν τη δημιουργία ενός διαδικτυακού

 τόπου, που λειτουργεί ως ο σύμμαχός σας για την καθημερινή περιποίηση τη δική σας και

 των αγαπημένων σας προσώπων.





1) Korres την κρέμα 24ώρης ενυδάτωσης και λάμψης και έχει spf 6
την είχα χρησιμοποιήση και πιό παλιά και μου άρεσε πολύ!! είναι πολύ ενυδατική ,για λάμψη δεν μπορώ να πώ τίποτα!!!


2)Lactacyd-λοσιόν για την καθημερινή καθαριότητα της ευαίσθητης περιοχής 
Προσφέρει αρκετά καλή αίσθηση φρεσκάδας και δεν παρατήρησα καμία αλλαγή!!


3)Apivita-Suncare (μία με χρώμα και η άλλη χωρίς) spf 30
Δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ακόμα!! Αλλά έχω ακούσει καλά λόγια!! 


4)α)Frezyderm-Active Foam(ενεργός αφρός καθαρισμού)
Δεν μου άρεσε καθόλου,όταν το έβαλα στο πρόσωπό μου με έτσουζε και είχα βγάλει δύο τρία σπυράκια
β)Frezyderm-Revitalizing Serum
Το μόνο που είδα ήταν μία μικρή ενυδάτωση που μετά από μισή ώρα έφευγε
γ)Frezyderm-sunscreen spf 30
Για να την φορέσεις πρέπει να έχεις βάλει ενυδατική κρέμα από κάτω..


5)α)Frezyderm-Facial Scrub
έχει πολύ μικρούς κόκκους μέσα και κάνει πάρα πολύ απολέπιση στο πρόσωπό
β)Frezydrerm-Volpaderm AHA cream
Δεν την χρησιμοποιήσα και έτσι δεν μπορώ να σας πώ άποψή



6)Bepanthol-Κρέμα προσώπου και ματιών(για ευαίσθητο δέρμα)
Δεν τις δοκίμασα γιατί λέει για ανάπλαση και δεν την χρησιμοποίησα..
Μόνο που την έβαλα στο χέρι μου!!










7)α)Αpivita-propoline-Τονωτικό σαμπουάν για γυναίκες για την τριχόπτωση  με λούπινο και δάφνη
Είναι πάρα πολύ ενυδατικό ,για την τριχόπτωση δεν είδα κάτι
β))Αpivita-propoline-Σαμπουάν για ευαίσθητο τριχωτό με λεβάντα και μελι
Έχει απίστευτη μυρωδιά...είναι πάρα πολύ ενυδατικό





Το YourCare.gr μπορείτε να το βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση τους εδώ
Η τρόποι πληρωμής είναι 5 :
1)Αντικαταβολή
2)Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
3)Πιστωτική κάρτα
4)Τηλεφωνική Χρέωση Πιστωτικής Κάρτας
5)Παραλαβή και Πληρωμή της παραγγελίας σας από το κατάστημά τους

Επίσης μπορείτε να τους βρείτε στην σελίδα τους στο facebook εδώ
Στο twitter με όνομα @YourCare_gr 

Και τέλος στο Email info@yourcare.gr



*Τις φωτογραφίες τις έβγαλα πρίν ανοίξω τις συσκευασίες!!*




☺Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ
☺Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2
☺Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

☺My E-mail: Katerinaki_kag@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥

















Φιλία,

Κατερίνα♥










Δες το Tip Of The Week #12 εδώ



2 σχόλια:

  1. το σαμπουαν της apivita τ δοκιμασα κ δεν μου αρεσε καθόλου.δεν εκανε αφρό κ δεν κάλυψε όλο το μαλλί.απαπα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως έχεις πολλά μαλλιά και δεν κάλυπτε όλη την επιφάνεια!!!

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥