Αναγνώστες

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Τιπς για καθαρη επιδερμιδα.. ^.^ Katerinaki opws panta...

Τιπς μακιγιαζ,για καθαρη επιδερμιδα κτλ.... 


Καλημεραα κοριτσιαα μου... Τι κανετε ?? 
Παμε να ξεκινησουμε να σας πω καποια τιπς ..... 


1. Καθε πρωι να πλενεται το προσωπο σας και να βαζετε ενυδατικη κρεμα.. 

2.Οταν βαφεστε μετα να ξεβαφεστε πρωτα με ενα μαντηλακι καθαρισμου και μετα 
με το ζελ καθαρισμου... 

Εγω σας προτεινω αυτα τα οποια τα εχω και τα χρησιμοποιω συνεχεια...

3.Να χρησιμοποιεις γαλακτωμα ,σε περιπτωση που σου εχει τελειωσει μπορεις να χρησιμοποιεισης και λιγο γαλα.. Απλα να το απλωσεις στο προσωπο σου για 15 λεπτα και μετα να το ξεβγαλεις... 


4.Καψε το καπνισμα! Η νικοτινη απορροφα απο τον οργανισμο σχεδον ολες τις βιταμινες...



5.Αν εχεις σπυρακια δοκιμασε να βαλεις πουδρα για τα μωρα...
Για τα μωρα ειναι καλο αλλα για τα σπυρακια σου οχι... !!!













Αυτα ειναι τα τιπς για καθαρη επιδερμιδα...
Εσεις χρησιμοποιειται αυτα τα απλα τιπς?? 
Θα χαρω πολυ να γινετε μελοι στο blog μου.. 
οπως και στο καναλι μου για περισσοτερα βιντεακια... 
http://www.youtube.com/channel/UCAXN-GDisTC579IRgJhRHag/videos


                               Ελπιζω να σας βοηθησα με τα τιπς..
           Μην ξεχασετε να γινετε μελοι στο blog μου καθως και στο youtube...
                     Θα χαρω πολυ να ακουσω τα σχολια σας..

     Θα τα ξαναπουμε πολυ συντομα ..
       Φιλακιαα... :*




         Το τελευταιο βιντεακι μου στο youtube το ειδατε ??
           http://www.youtube.com/watch?v=aqKYeLF0POo


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥