Αναγνώστες

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Επανάληψη απο τα blog post που έχω κάνει... !!! / Katerinaki opws panta ^_^

Γειά σας  κοριτσάρες μου.. Πάμε να κάνουμε ένα μία επανάληψη στα blog post που έχω κάνει..


Θα ξεκινήσω με το πρόσφατο blog post με τίτλο:
 Ο στόχος μου για το 2014..!!!

Επόμενο έχει τίτλο:

Πώς θα αποκτήσεις… τριανταφυλλένια μάγουλα χωρίς ρουζ; 


Επόμενο που αφορά τον άνδρα έχει τίτλο:

Άνδρας: Οι 10 εντολές


Επόμενο με τίτλο: 

DIY: Μαντηλάκια καθαρισμού ή ντεμακιγιάζ


Κόκκινα χείλη :Φωτογραφίες κ' tips για τέλειο αποτέλεσμα


Φτιάξε peeling προσώπου με τριαντάφυλλο


Πως να βάλετε το eyeliner σωστά (με διαφορετικούς τρόπους)

 Και τελευταίο πόστ είναι:

Τιπς για καθαρη επιδερμιδα.


Ελπίζω να μην σας κούρασα...Κατά καιρούς θα κάνω αυτή την επανάληψη Βέβαια όχι ότι σας έχω βάλει εδώ αλλά ότι θα κάνω καινούριο... 

Και να θυμάστε κάτι...

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΣ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ..!!


Μπορείτε να με βρείτε και εδώ:

                       Είδατε το τελευταίο μου βίντεο στο youtube?? 
                                     http://www.youtube.com/watch?v=ocBB8W3dkgQ
                                   Μην ξεχάσετε να γίνετε μέλος στο blog μου..




Φιλάκια πολλά...
Κατερίνα <3 








2 σχόλια:

  1. μαθηση ισον επαναληψη!!! πολύ καλο ποστ!!!
    σε περιμενω και στη δικη μου σελιδα
    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥