Αναγνώστες

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Ενημέρωση για κάτι που έγινε και το θεώρησα άδικο(Αφιερώστε δύο λεπτά απο το χρόνο σας).. / Katerinaki opws panta ^_^

 Καλησπέρα... Αυτό το πόστ είναι τελείως διαφορετικό απο τα υπόλοιπα.. Καταρχάς θέλω να πώ ότι όταν κάνω ένα giveaway με συνεργασία απο κάποια κοπέλα απο Oriflame  ή  Avon δεν σημαίνει ότι δουλέυω και γιαυτήν την εταιρία..!! 



Επειδή λοιπόν έκανα ένα giveaway ( που θα το βρείτε εδώ ) πρίν απο το giveaway μου είχε πεί μία κοπέλα ότι θα μου στείλει πράγματα απο την Avon.. Το πρόβλημα ποιό είναι ?? (Μπορείτε να μου πείτε?) και μόλις είδε τον Διαγωνισμό μου έλεγε ότι εγώ δεν δίνω προιόντα έτσι και ότι δεν παίζει με την φίρμη της εταιρίας και την δικιά της...και αν ήθελα να κάνω giveaway να πήγαινα και να αγόραζα με δικά μου λεφτά και κάτι τέτοια...  Και σας ρωτάω εγώ λοιπόν?? Το πρόβλημα που είναι ?? 


Λοιπόν να για να μην παρεξιγιόμαστε δεν ασχολούμε με καμία εταιρία και ΑΝ ασχοληθώ ποτέ μου θα σας το πώ... 

Και αυτό που έγινα με στεναχώρησε πάρα πολύ γιατί στην ουσία δεν ευθύνομαι για τίποτα..!!! 

Αυτά ήθελα να σας πώ, για κάποιους μπορεί να ήταν ανούσιο αλλά για μένα ήταν πολύ ουσιαστικό γιατί το θεώρησα πολύ άδικο.. 
αυτά... <3 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥