Αναγνώστες

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Ελάτε να γνωριστούμε..!!! / Katerinaki opws panta ^_^

       

Ένα τελείως διαφορετικό πόστ σήμερα.. 
Επειδή βλέπω κοπέλες που έχουν blog και όταν μου σχολιάζουν μου αφήνουν την διέυθυνση του blog τους..
Έτσι σκέφτηκα να γράψω ένα πόστ το οποίο να σας συστηθώ εγώ αλλά και εσείς..!!
Λοιπόν...
Με λένε Κατερίνα,είμαι 16 μισό χρονών και μένω στην Πάτρα...
από μικρή(εννοώ πρίν φτάσω στα 16 :P)έλεγα ότι θέλω να γίνω κομμώτρια και αισθητικός.. Νομίζω όμως ότι είμαι πολύ κοντά στον στόχο μου.. !!! <3 
Μπορείτε να με βρείτε στο κανάλι μου εδώ και στην σελίδα μου στο fb..!!!

Αυτά απο μένα.. 
Πείτε μου απο κάτω αν θα θέλατε να κάνω ένα Q&A βίντεο.. Να συγκεντρώσω τις ερωτησούλες σας και να τις απαντήσω σε άλλο βίντεο... Επίσης πείτε μου απο κάτω αν έχετε και εσείς blog ή κανάλι στο youtube και να γνωριστούμε μεταξύ μας..!! <3 


Μήν ξεχάσετε όμως να μου πείτε και πώς σας λένε,την ηλικία σας και που μένεται.. !!! <3 








Φιλάκια πολλά... 
Κατερίνα <3 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥