Αναγνώστες

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Mini haul/Αγορές 2014 !!!

 Γειά σας κορίτσια.. Σήμερα θα σας κάνω ένα mini haul ... Για αγορές που έκανα πρόσφατα.. 




Θα ξεκινήσω από τρείς οδοντόκρεμες... Είναι και οι τρεις της Golgate .. Οι δύο της πήρα για τα ξαδερφάκια μου διότι είναι μέχρι έξι χρονών..
Και την άλλη την πήρα για έμενα.. Είναι η τέταρτη φορά που την παίρνω, πιστέυω κάνει καλή δουλειά... Δεν θυμάμαι πόσο είχε η μία .. 





                                                              








Το επόμενο προϊόν βέβαια και θα ήταν  από την Fa λογικά την ξέρετε όλη.. Έχει απίστευτη μυρωδιά δεν νομίζω όμως να κρατάει 72h που γράφει πάνω.. Δεν περιέχει alcohol....Και κοστίζει 1,20 λ                                                                                                           















Στην αρχή ρίσκαρα να το πάρω διότι όλο αυτό έχει 1 Ευρώ... 
Είναι στα 750 ml ,ένα αφροντούζ ... το έχω χρησιμοποιήση και μέχρι τώρα δεν έχω πάθει κάτι στο δέρμα μου.. 



Αυτά ήταν τα πραγματάκια που πήρα.. Έχετε χρησιμοποιήσει τίποτα από αυτά που σας έδειξα ?? 

Επίσης μπορείτε να με βρείτε και εδώ:







Μην ξεχάσετε αν σας άρεσε το Post να γίνετε μέλη
στο blog μου πατώντας το κουμπάκι που λέει ''Γίνετε μέλος αυτού του ιστότοπου''







Φιλάκια πολλά...
Κατερίνα !!!

2 σχόλια:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥