Αναγνώστες

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Αγαπημένα Απριλίου 2014 *.*

Καλησπέρααα Κορίτσια.. Σας έχω τα αγαπημένα του μήνα Απριλίου!!! <3 
Το ξέρω ότι άργησα λίγο αλλά θα θέλω να ζητήσω συγγνώμη...
Πάμε να δούμε τα πράγματα που έχω να σας δείξω...



Θα ξεκινήσω με αυτές τις 3 μάσκαρες/mascara...
η πρώτη είναι τύπου Maybelline false lashes..Το βουρτσάκι είναι πολύ χοντρό σε σχέση 
με την κανονική μάσκαρα. και την αγόρασα από το ebay.....
Η δέυτερη είναι της D'DONNA είναι μάσκαρα 1Ε... άμα την πετύχετε πουθένα πραγματικά δοκιμάστε την...
Και η τρίτη πάλι είναι 1Ε...είναι  της εταιρίας Yolizul Fashion...




Επόμενα αγαπημένα είναι...μία σκιά της glamorous  03....είναι ένα πολύ ωραίο πορτοκαλί...
Και από την Oriflame από την σειρά Very Me ένα make up που το χρησιμοποίησα περισσότερο ώς highlighter γιατί η συστασή του είναι πολύ λεπτόρευστη και δεν καλήπτει τίποτα..
Ένα επίσης αγαπημένο μου είναι το μολύβι από....(δεν θυμάμαι).. είναι άσπρο σε χρώμα,πιστέυω ότι είναιπάρα πολύ καλό για την τιμη του 1Ε..Επόμενο είναι από την εταιρία Ducray είναι ένα consealer σε στίκ για τα σπυράκια...
το χρησιμοποιούσα καθημερινά μόνο για να καλύψω τα σπυράκια μου και έκανε καλή δουλειά...
Και επίσης δεν μπορούσε τα δικά μου αγαπημένα να μην περιέχουν το tender care της Oriflame...Έχω κάνει και πόστ που μπορείτε να το βρείτε εδώ!!!!!
Ένα προϊόν που ήθελα να το βάλω μόνο του.. και είναι από την εταιρία music flower το Long-wear Gel Eyeliner...
Το έχω πάρει από το born pretty είχε δύο μέσα και τα πλήρωσα γύρω στα 2ε...
Τι να πώ για αυτό το  Eyeliner?? Δεν φεύγει από την θέση του μέχρι να το ξεβάψετε εσείς...
Σίγουρα θα το ξανααγοράσω !!
Και τα δύο τελευταία προϊόντα είναι δύο κολόνιες τύπου...
Η πρώτη είναι η La vie est belle-Lancome και η δεύτερη είναι η No.5-Chanel..
Έχω κάνει και αναλυτικό review από εκεί που μου το έδωσαν(Εδώ)





Σκέφτηκα της φωτογραφίες με τα προϊόντα να της βγάζω κάπως έτσι:




Τι λέτε?? Περιμένω να μου πείτε κάτω στα σχόλια...

Είδατε την νέα μου σειρά Tip Of The Week??
Έχω κάνει δύο πόστ...

Επίσης μπορείτε να με βρείτε και εδώ:
Email: rinakaterina80@yahoo.gr
Νέο *Instagram: Katerinaki_beauty2

*Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή !!!*


Φιλάκια πολλά
Κατερίνα <3 



8 σχόλια:

  1. το tender care της Oriflame είναι πολύ καλο!!! το έχω σε όλα τα αρωματα που εχει βγαλει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πάρα πολύ καλό και το μόνο που μου κάνει πραγματική δουλειά στα χείλη μου<3

      Διαγραφή
  2. συνονοματη μου Κατερινα που ομορφα τα αγαπημενα σου! εχω κι εγω μια μονη σκια της glamorous και μου αρεσει πολυ, ηταν και πολυ οικονομικη,1 ευρω νομιζω...για το tender care τι να πρωτοπω, τα τρωω αυτα τα μπαλμ! ειδικα αυτο με το αμυγδαλο και αυτο με την καρδα-πολυ πολυ αγαπημενα!
    πολλα φιλια
    κατερινα απο beautiful girls http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο έχω να πώ.. Το tender care μυριζει απίστευτα.. <3
      Φιλάκιαα

      Διαγραφή
  3. Το tender care μου αρέσει πολύ αλλά με χαλάει η συσκευασία του! έχω μακριά νύχια και δεν με βολεύει! Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι λίγο η συσκευασία αλλά...οκ..εγώ έχω κοντά νύχια και είμαι οκ.. Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  4. STO TENDER CARE ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΠΙΝΕΛΑΚΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ..ΤΑΧΩ ΟΛΑ ΕΓΩ Κ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥