Αναγνώστες

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Τα αγαπημένα μου tips ομορφιάς !! ^.^

                  


Γειά σας κορίτσιαααααα <3
Επειδή μου ζητήσατε κάποιες κοπέλες να κάνω κι'άλλο πόστ με μικρά καθημερινά τίπσ...

Σας έχω 7 τίπς.. Πάμε να ξεκινήσουμε!!!


1.Aν έχετε λεπτά χείλη προτιμήστε τα ανοιχτόχρωμα κραγιόν γιατί τα σκούρα χρώματα τα κάνουν πιο λεπτά.


2.Χρησιμοποιώντας ένα μολύβι χειλιών, σε απαλή απόχρωση, κάντε το περίγραμμα και στη συνέχεια «σβήστε» το με ένα σφουγγαράκι μακιγιάζ. Αυτή η τεχνική θα κάνει τα χείλη σας πιο γεμάτα και sexy.


3.Αν πονάτε στην αποτρίχωση στα φρύδια, τρίψτε από πριν ένα παγάκι την περιοχή για να μην είναι τόσο αισθητός ο πόνος.


4.Αν τα φρύδια σας είναι ατίθασα και οι τρίχες πετάνε, σταθεροποιήστε τις με ελάχιστο gel μαλλιών.


5.Αν σας αρέσουν οι κρεμώδης σκιές ματιών, απλώστε από πάνω μια σκιά σε σκόνη στην ίδια απόχρωση, για να προσφέρετε διάρκεια και ομοιόμορφο αποτέλεσμα.


6.Αν χρησιμοποιείτε ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες, ζεστάνετε το λίγο με το πιστολάκι μαλλιών, έτσι το αποτέλεσμα θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια.


7.Για να έχετε όμορφα νύχια (να μην είναι κιτρινισμένα) βάλτε τα για 5-7 λεπτά σε μια κούπα λεμονιού. 




Είδατε την νέα μου σειρά Tip Of The Week??
Έχω κάνει δύο πόστ...

Επίσης μπορείτε να με βρείτε και εδώ:
Email: rinakaterina80@yahoo.gr
Instagram: Katerinaki_beauty2
*Μην ξεχάσετε να γίνετε μέλη*



Φιλάκια πολλά
Κατερίνα <3 

2 σχόλια:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥