Αναγνώστες

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

(ΕΚΛΕΙΣΕ)Handmade Creations BY MINA Review & Giveaway ♥



Καλησπέρααα κορίτσια μου.. τι σας έχω??
Review και Giveaway!!! ♥

Η αγαπημένη μου Μίνα μου έστειλε ένα βραχιόλι δωράκι για μένα και δύο τυχερές από εσάς θα πάρετε από ένα δαχτυλίδιιι.. ♥

Το δωράκι που μου έστειλε εμένα:





Είναι πάρα πολύ όμορφο μου αρέσει πολύ και νομίζω θα το κατά ευχαριστηθώ!!!  ♥
Είναι καλοφτιαγμένο και προσεγμένο!!! ♥

Πάμε στο Giveaway τώρα!!! 


Δύο τυχερές θα κερδίσουν από ένα δαχτυλίδι από την φωτογραφία!!!






Ελπίζω να σας αρέσουν!!! 

Οι όροι για να πάρετε μέρος στον Διαγωνισμό είναι:
1)Να κάνετε like στην σελίδα της Handmade Creations BY MINA εδώ
2)Να κάνετε like στην σελίδα μου στο facebook εδώ
3)Να είστε μέλη στο blog μου
4)Να μου αφήσετε ένα σχόλιο με το όνομά σας,το E-mail σας και ποιό δαχτυλίδι θα θέλατε από τα δύο...


Για περισσότερες συμμετοχές:
1)Να κοινοποιήσετε αυτό εδώ το πόστ στο Google+ (δημόσια)
2)Να κοινοποιήσετε αυτό εδώ το πόστ στο Facebook(δημόσια)


Ο Διαγωνισμός θα λήξη στις 18/6 



*Σε περίπτωση που κάποιος ξεγραφτεί από το blog μου κτλ... θα αποκλειστή από μελλοντικούς διαγωνισμούς!!! (Το κάνω αυτό για να είναι δίκαιο για όλους)


Καλή επιτυχία ♥











6 σχόλια:

  1. xarikleiagetsiou@hotmail.com kai 8elw to kokkinakiiii!!!!<3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το πρασινο!!!!!!! gfc:efi nastou
    facebook name: efi karagrigoriou- nastou
    email:efinastcar@gmail.com
    facebook share: https://www.facebook.com/efi.karagrhgorioy/posts/402364459904385
    google share: https://plus.google.com/u/0/103363143560841463881/posts/9SevrPnAKrk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό!αν σταθώ τυχερή το πράσινο θέλω!
    fb:Flora Ger
    gfc:floranceaga
    email:floranceaga@yahoo.gr
    fb share:https://www.facebook.com/flora.ger.5/posts/530101320445680
    καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κόκκινο
    fb:Γεωργία Φωτιάδου
    gfc:Georgia Geo
    email:georgia_f87@yahoo.gr
    https://www.facebook.com/Georgia.Fotiadou27/posts/237672009775222

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥