Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Review: ♥ Farcom Echo-Μάσκα προστασίας χρώματος ♥



Λοιπόν κορίτσια μου.. Σας έχω ένα review για μία μάσκα προστασίας χρώματος...


Καταρχάς θα ξεκινήσω από το άρωμά που έχεις.. Είναι απλά υπέροχο...
Φανταστήτε μυρωδιά από πορτοκάλι και ελιά ♥ 
Απλά φανταστική ♥

Όσο αφορά την προστασία χρώματος μπορώ να πώ πώς κάνει δουλειά γιατί έχω βάψει το πίσω μέρος του μαλλιού μου και όσο δεν την χρησιμοποιούσα ''ξέφτισε'' το χρώμα και ξανά βγήκε το ξανθό που τα είχα βάψει!!! 
Έχω και τις δύο !!! ☺ ♥



Σε θέμα απαλότητας απλά είναι υπέροχη..Κάνει τόσο απαλά τα μαλλιά μου και ξεμπλέκονται πάρα πολύ γρήγορα!!! Ενυδατώνει βαθιά την τρίχα και αυτό μου αρέσει πολύ... Πραγματικά παίζει να είναι η καλύτερη μάσκα μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει!!! ♥ 


Στην αρχή την είχα γνωρίσει από την βαφή μαλλιών που έχει την δίνανε δώρο αλλά μετά έψαξα και είδα ότι μπορώ να την πάρω και έτσι... και φυσικά πήγα και την πήρα... πήρα δύο με 3.60€ από την αποθήκη τις γειτονιάς μου ♥











Εσείς την έχετε δοκιμάσει? Περιμένω εντυπώσεις σας στα σχόλια!!! ♥

Επίσης μπορείτε να με βρείτε και εδώ:
Email: rinakaterina80@yahoo.gr
τώρα και στο Instagram: Katerinakι_beauty2

*Μην ξεχάσετε να γίνετε μέλη* 



Φιλάκια πολλά
Κατερίνα <3




Δες το tag που έφτιαξα εγώ εδώ ♥

2 σχόλια:

  1. Τις μάσκες τις έχω δοκιμάσει και τις 2 και δεν μου άρεσαν .Έχω πολύ ξηρά μαλλιά και δεν με ενυδάτωναν καθόλου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την άφηνες για 2 λεπτά που έλεγε? Εγώ την άφηνα παραπάνω και ήταν καταπλικτικό το αποτέλεσμα!!! Τι να πώ?ίσως δεν έκαναν στα δικά σου μαλλιά!!!

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥