Αναγνώστες

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

♥The Fairy Tail Tag♥ (2014)



Σας έχω ένα tag(!)  Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις και τι απάντησα!! ☺


1) Η Χιονάτη: Θεωρείς τον εαυτό σου όμορφο;

                    Σίγουρα δεν είμαι τέλεια..έχω πολλά άσχημα χαρακτηριστικά αλλά και                                 όμορφα χαρακτηριστικά..οπότε όχι δεν θεωρώ τον εαυτό μου όμορφο!!





2) Η Ωραία Κοιμωμένη: Πόσες ώρες κοιμάσαι το βράδυ;

                         Συνήθως κοιμάμαι μετά τις 12 και ξυπνάω 11 με 12 το μεσημέρι




         3) Η Σταχτοπούτα: Έχεις κάποιο περιορισμό στην ώρα που πρέπει να γυρίζεις σπίτι;
                                                                   Όχιι 



4) Η Ραπουνζέλ: Σου αρέσει να βρίσκεσαι έξω?

              Εξαρτάται.. Εάν είμαι με καλή παρέα ναι.μόνη μου όχι,δεν το συνηθήζω.




                         5) Η Κοκκινοσκουφίτσα: Εμπιστεύεσαι εύκολα αγνώστους;
         Εξαρτάται το πώς θα μου μιλήσει και θα μου συμπεριφερθεί...Αλλά συνήθως όχι!!




                 6) Ο Λύκος και τα 7 Κατσικάκια: Μπορούν να σε ξεγελάσουν εύκολα;
                             Εννοείται!Όλοι μπορούμε να ξεγαλαστούμε από κάτι!!



              7) Η Πεντάμορφη και το Τέρας: Τι κάνει κάποιον όμορφο στα μάτια σου;
                               Να είναι ειλικρινής και να ξέρει να μιλάει!!


                           8)Μικρή Γοργόνα: Τι θα θυσίαζες για την αγάπη;
                                                                           Όχι!


                          9) Ο Πρίγκιπας Βάτραχος: Τι θεωρείς αηδιαστικό;
                    Το να λέει ο άλλος ψέματα και να μην μπορεί να τα καλύψει!!


                            10) Ο Τζακ και η Φασολιά: Έχεις κανένα φυτό;
                                 Ναί,μία αμυγδαλιά έξω στη αυλή μου!!


      11) Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Έχεις κάποιο κατοικίδιο, κι αν όχι θα ήθελες;
                                                               Όχι δεν έχω,και δεν θα ήθελα!!!


                           12) Πινόκιο: Τι εύχεσαι περισσότερο να συμβεί;
Είμαι τέτοιος άνθρωπος που δεν με νοιάζει τόσο ο εαυτός μου όσο για τον άλλος.. Οπότε θα ευχόμουν να ήταν ο διπλανός μου καλά και μετά εγώ!!


                          13) Πίτερ Παν: Πόσων χρονών αισθάνεσαι;
Πιστεύω πώς είμαι πολύ ώριμη για την ηλικία μου!! Δεν έχω κάτσει να σκεφτώ πόσο μπορεί να αισθάνομαι.. Ίσως την ηλικία που είμαι!!


           14) Η Βασίλισσα του Χιονιού: Τι θα έκανες για τον καλύτερό σου φίλο;
                                                                                       ΤΑ ΠΑΝΤΑ!! ♥


                       15) Η Πριγκίπισσα και το Μπιζέλι: Είσαι ευαίσθητη;
     ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!! Έχω περάσει κάποιες καταστάσεις και με έχουν κάνει έτσι!! 


   16) Τα Καινούρια Ρούχα του Αυτοκράτορα: Σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το ντύσιμό σου;
Συγκεκριμένο για ένα ρούχο και ένα παντελόνι όχι!! Μου αρέσει να δίνω περισσότερη βάση στο μακιγιάζ μου και στα μαλλιά μου παρά στο ντύσιμό μου!! 


                17) Ο Γενναίος Ραφτάκος: Θεωρείς τον εαυτό σου γενναίο;
                                                                    Φυσικά και ΟΧΙ!!


Αυτό ήταν το tag... Μέσα από τα tag θα μάθετε και άλλα πράγματα για μένα!! ☺ 




☺Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ
☺Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2
☺Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

☺My E-mail: Katerinaki_kag@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥





Φιλιά,
Κατερίνα


Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στον Διαγωνισμό που τρέχει στην σελίδα μου εδώ
Εάν θές γίνε μέλος στην ομάδα μου που λέγεται Προώθηση των Beauty Blog(Katerinaki)
Εκεί μπορείς να γίνεις μέλος άμα είσαι beauty blogger αλλά...και όχι μόνο!!! 
Σε περιμένω! ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥