Αναγνώστες

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Επιστροφή+Νέα μου ♥


Γειά σας Γειά σας!! Επέστρεψα πάλι εδώ μαζί σας!! 
Ζητάω ένα μεγάλο συγγνώμη που έλειπα τόσους μήνες αλλά είμαι έτοιμη να επανορθώσω!! 

Να σας πώ πώς έγιναν πάρα πολλάαα που άλλαξαν την ζωή μου!! 
Πλέον μπορώ να είμαι ξανά εδώ μαζί σας!! ♥

Τους λόγους που χάθηκα δεν μπορώ να σας τους πώ αλλά σίγουρα ήταν σοβαροί!!
Μου έλειψε πάρα πολύ όλο αυτό και σίγουρα δεν έχω σκοπό να ξαναφύγω!! ♥
Θα ξεκινήσω πάλι σιγά σιγά να ανεβάζω πόστ και να ξανασυνδεθώ μαζί σας!!! ♥

Επίσης να σας πώ πώς ξεκίνησα μαθήματα πληροφορικής και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό!! ♥ 

Σκέφτομαι να ξεκινήσω να γράφω και πόστ που να έχουν θέμα με την ψυχολογία.. Τι θα λέγατε? Θα σας ενδιέφερε σαν ιδέα? 

πείτε μου στα σχόλια εάν θα σας ενδιέφερε να ανεβάζω πόστ μία φορά την εβδομάδα με θέμα την ψυχολογία και φυσικά το θέμα θα το επιλέγετε εσείς από την σελίδα μου στο facebook(Εδώ)






Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ

Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με

 όνομα Katerinaki_beauty2

Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

My E-mail: Katerinaki_kag@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥









Φιλιά,
Κατερίνα 


7 σχόλια:

  1. Πολύ καλή η ιδέα να γράφεις και θέματα ψυχολογίας Κατερίνα! Έγινα μέλος στο blog σου και θα χαρώ να επισκεφθείς και το δικό μου irenesworld.squarespace.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ειρήνη μου!
      Φυσικά και θα το επισκεφθώ και το δικό σου blog!!
      σκέφτομαι να γράψω πόστ με την αυτογνωσία εσύ τι λές?? ;)
      Γιατί η αυτογνωσία κάνει πάντα καλό!! ♥

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ, η αυτογνωσία είναι ένα σημαντικό και πολύ ενδιαφέρον θέμα! Σε περιμένω στο blog μου, φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλωσήρθες πάλι Κατερίνα!!! Θα με ενδιέφερε πολύ να διάβαζα στο blog σου άρθρα σχετικά με την ψυχολογία, περιμένω με χαρά τις νέες σου αναρτήσεις, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξεκινήσω να αναιβάζω πόστ για
      όσο βλέπω ανταπόκρηση απο εσάς!!!

      Διαγραφή
  3. Wellcome back! :) Εύχομαι να είναι όλα καλά και από δω και πέρα να μην χρειαστεί να ξαναλείψεις τόσο!
    Θα ήθελα να δω μία στήλη ψυχολογίας με μόνη προϋπόθεση να γράφεται υπεύθυνα και με κάποιο μέτρο. Σαφώς δεν θα γράψεις επιστημονική μελέτη αλλά δεν θα ήθελα να δω άρθρα του τύπου γυναικείο περιοδικό όπως "Πώς είναι η ψυχολογία μία γυναίκας όταν ερωτεύεται" κλπ κλπ. Θα ήταν ωραίο να γίνεται σε μορφή συζήτησης και ίσως κατά κάποιο τρόπο σε συνέχειες. (Λόγω σπουδών είμαι λίγο ευαίσθητη με το θέμα ψυχολογία γι' αυτό σου γράφω όλα αυτά. Ελπίζω να καταλαβαίνεις.)
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαια δεν είμαι ειδικός αλλά θα γράφω κάποια άρθρα όπως για την αυτογνωσία που πρέπει ννα εχει ο κάθε ανθρωπός κτλ.. δλδ αυτα που διαβάζω και εγώ!! ♥
      σίγουρα σε καταλαβαίνω,έτσι είμαι και εγώ!! ♥
      Φιλιά♥

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥