Αναγνώστες

Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

♚Review:Dmb hellas products


Καλησπέρα κούκλες μου!! Να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλες τις Γυναίκες του Κόσμου!!  
Σήμερα σας έχω και άλλο ένα review με προϊόντα GAIA,Ventus από την Dmb hellas.
Να σας πώ πώς τα προϊόντα Gaia δεν έχουν Parabens,mineral oil,not tested on animals και είναι δερματολογικά ελεγμένα!!
Η Dmb είναι 100% Ελληνική εταιρία οπότε....ΥΠΟΣΤΙΡΙΖΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ!!
Αποφασίσαμε να μου στείλει κάποια πραγματάκια και να σας πώ την άποψή μου!!
Πάμε να δούμε τα προϊόντα αρχίζοντας από αυτά που μου άρεσαν πολύ μέχρι αυτά που δεν μου άρεσαν και τόσο!! 


1.Olive Pistachio-Shampoo με ελιά και φιστίκι
Καταρχάς να πώ πώς η σειρά Olive pistachio μυρίζει υπέροχα!!! Έχει ένα πολύ ωραίο άρωμα το 
οποίο δεν μπορώ να σκεφτώ τι θυμίζει!! Το σαμπουάν αφήνει λίγο ξηρά τα μαλλιά μου αλλά η μυρωδιά του κρατάει μέχρι να ξανά λουστώ!! 

2.Olive Pistachio-Hair Balsam με ελιά και φιστίκι
έχει επίσης υπέροχο άρωμα και αυτό όπως όλη η σειρά αυτή!!Βέβαια είναι πιό έντονη η 
μυρωδιά από το Σαμπουάν!! Μου άρεσε πάρα πολύ και αυτό καθώς μου αφήνει πάρα πολύ απαλά και μαλακά τα μαλλιά μου χωρίς να τα αγριεύει στις άκρες

3.Olive Pistachio-Hair mask με ελιά και φιστίκι
Αυτό το προϊόν είναι το αγαπημένο από όλα!!! σε συνδιασμό με το σαμπουάν και το μαλακτικό κάνει απίστευτη δουλειά που όταν το είδα δεν πίστευα ότι ήταν τα δικά μου μαλλιά!!! 

Μέσα η μάσκα είναι έτσι!!



 3.Olive Pistachio-24hours Moisturizing face cream με ελιά και φιστίκι
Η μυρωδιά της είναι απίστευτη, δεν έχω ξανάδοκιμάσει ενυδατική κρέμα προσώπου 
με τόση ωραία μυρωδιά.Η μυρωδιά που έχει είναι φρεσκάδας και καθαριότητας!!! 
Ενυδατώνει πάρα πολύ την επιδερμίδα μου και εγώ χειμώνα καλοκαίρι έχω σε κάποια 
σημεία ξηρότητα!!


Πάμε τώρα σε μία άλλη εταιρία την Ventus!!





4.Trendy-Body Butter με αμύγδαλο και ρόδι
Τι να πώ για αυτό το Body butter? 
Είναι καταπληκτικό.. Η μυρωδιά του βέβαια είναι πολύ έντονη για τα δικά μου δεδομένα
αλλά δεν με πειράζει διότι κάνει πολύ καλή ενυδάτωση που θα το χρησιμοποιήσω μέχρι να τελειώσει.
Μέσα είναι έτσι



5.Trendy-Body Scrub με αμύγδαλο και ρόδι
Όπως και το προηγούμενο, έχει πάρα πολύ έντονη μυρωδιά, η κόκοι στο scrub είναι μεγάλη 
και δεν διαλύονται ενώ κάνεις scrub.. εγώ το χρησιμοποίησα και στο πρόσωπό μου και σχεδόν δεν έκανε τίποτα, στο σώμα έκανε καλή δουλίτσα αλλά στα σημεία που είναι πολύ σκληρά όπως ο
αγκώνας και γόνατα.




Θετικά:
Είναι Ελληνική ΕΤΑΙΡΙΑ 
Είναι φυσικά καλλυντικά
Έχουν ωραίο άρωμα
Αφήνουν απαλά τα μαλλιά και την επιδερμίδα

Αρνητικά:
✕Μερικά από αυτά τα προϊόντα έχουν έντονη μυρωδιά



Εάν έχεις δοκιμάσει προϊόντα Gaia ή Ventus πές μου την άποψή σου σε ένα σχόλιο!!
✉Μπορείς να μου στείλεις Email για όποια απορία και να έχεις στο katerinaki_kag@yahoo.gr 














3 σχόλια:

  1. φαίνονται πολύ όμορφα :) οι έντονες μυρωδιές μου αρέσουν πολύ εμένα ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίες αλλά υπάρχουν και κάποιες μυρωδιές που είναι πολύ έντονες και βαριές που δεν αντέχονται!! :)

      Διαγραφή
  2. έχω βάλει σε δοκιμή και εγώ κά ποια προιόντα και έχω μείνει πολυ ικανοποιημένη!!!τώρα το θέμα με τις μυρωδιές είναι πολύ προσωπικό!!!εμένα μου αρέσουν οι έντονες ως ένα σημείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥