Αναγνώστες

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Review~ Olivia Fusion Papoutsanis-Body lotion(Kumquat)


Γειά σας.. Είμαι πάλι μαζί σας με ένα review από την νέα body lotion του Παπουτσάνη..
Το βρήκα σε ένα φαρμακείο και μου το έδωσαν να το δοκιμάσω έτσι λοιπόν μετά από μερικές 
χρήσεις είπα να σας γράψω ένα review.

Αρχικά δεν περιέχει:
parabens, συνθετικά αρώματα, σιλικόνες, προπυλενογλυκόλη και συστατικά ζωικής προέλευσης. 

είναι ένα μεγάλο + για εμένα τα προϊόντα να μην περιέχουν χημικές και βλαβερές ουσίες.

Να σας πώ πώς μυρίζει καταπληκτικά και ότι η μυρωδιά του πάνω στο δικό μου σώμα διαρκεί για περίπου 1 με 2 ωρίτσες, να πώ την αλήθεια θα ήθελα να διαρκούσε πιό πολλές ώρες.
Ενυδατώνει πάρα πολύ το δικό μου δέρμα, έχουν ελαφριά υφή και απορροφόνται εύκολα.




Βρείτε περισσότερες πληροφορίες:


Εσύ έχεις δοκιμάσει κάτι από αυτά? Θα χαρώ να μου πείς την γνώμη σου από κάτω ..





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥