Αναγνώστες

Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

~Review:Mellifora Χειροποίητα Φυτικά Καλλυντικά & Βάλσαμα~

Καλησπέρα Σας. Τι κάνετε? Χάθηκα λίγο αλλά με όλα αυτά που έχουν συννέβει δεν μπορούσα να γράψω.. Είμαι πίσω όμως με ένα review από μία Ελληνική και με φυτικά καλλυντικά Mellifora.
Είχαν την καλοσύνη να μου στείλουν κάποια πραγματάκια να δοκιμάσω και να σας πώ την άποψή μου..
Πάμε να τα δούμε.. 

2 αρωματάκια.. Το ένα με άρωμα γιασεμί και το άλλο με άγριο δάσος.
Και τα δύο είναι αρκετά βαριά σαν αρώματα οπότε δεν τα φόρεσα και πάρα πολύ..
το μόνο που έχω να πώ είναι ότι  μυρίζουν για αρκετές ώρες.. 

Επόμενα είναι δύο lipbalm το ένα άχρωμο και το άλλο με κόκκινο χρώμα..
Περιέχει  αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε, βιταμίνη Α, χυμό λεμονιού, γλυκερίνη καθώς και αιθέρια έλαια βανίλιας και μέντας που προσδίδουν ένα γλυκό, ευχάριστο ιδιαίτερο άρωμα.Δίνουν όσοι ενυδάτωση χρειάζομαι.


Απολυμαντικό, αποσμητικό, αντιμηκυτιακό, καλλυντικό. Κατάλληλο για την ακμή. Περιποιείται την επιδερμίδα χωρίς να την ξηραίνει.Μέσα στα μάτια η αλήθεια είναι ότι τσούζι λίγο.


Αποσμητικό σε στίκ.
έχει μία γλυκιά μυρωδιά που προστατεύει από την μυρωδιά του ιδρώτα για ώρες.



Γαλάκτωμα καθαρισμού προσώπου και ματιών.
έχει πάρα πολύ έντονη μυρωδιά αλλά είναι πάρα πολύ ενυδατικό..


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά? Πείτε μου την γνώμη σας σε σχόλιο.

Φιλάκια ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥