Αναγνώστες

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

~Η αγαπημένη μου μάσκα για την ξηροδερμία και την φαγούρα


Αποτέλεσμα εικόνας για λαδολεμονο


Για την καταπολέμηση της ξηροδερμίας, που προκαλούν η

κακή διατροφή, το στρες και οι καιρικές συνθήκες, δοκιμάστε 

ένα μείγμα χυμού λεμονιού και ελαιόλαδου. Η οξύτητα στο 

λεμόνι βοηθά στο να απαλλαγείτε από την ξηροδερμία, ενώ το 

ελαιόλαδο ενυδατώνει το νέο δέρμα στο κεφάλι σας...


Πάμε λοιπόν να δούμε ποια είναι η αγαπημένη μου μάσκα για την ξηροδερμία και την φαγούρα στα μαλλιά...


Λαδολέμονο για την ξηροδερμία και την φαγούρα

Η συνταγή: 
Ανακατέψτε 2 κουταλιές σούπας χυμό λεμονιού, 2 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο και 2 κουταλιές της σούπας νερό και κάντε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής. Αφήστε το μείγμα για 20 λεπτά και ξεπλύνετε τα μαλλιά με σαμπουάν.

ΠΡΟΣΟΧΗ: 

Η θεραπεία μπορεί να εφαρμοστεί κάθε δεύτερη 

εβδομάδα.


REVIEW: Το αποτέλεσμα που είδα στα μαλλιά μου ήταν υπέροχο!! επειδή βάφω τα μαλλιά μου και με τρώει λίγο το κεφάλι μου, μόλις έκανα αυτή την μάσκα ελατονόταν η φαγούρα και η ξηροδερμία... 
Επίσης χρησιμοποίησε αυτή την μάσκα και μία φίλη μου που έχει ξηροδερμία και μέσα σε 2 με 3 φορές που την χρησιμοποίησε είχε ελατώθεί πάρα πολύ η ξηροδερμία της.. 
Οπότε αξίζει.. Χρησιμοποιήστε την κι περιμένω σχόλια σας.. 



♥Μην ξεχάσετε να με κάνετε φίλοι στο Facebook ♥
♥Kάντε μου εγγραφή στο instagram για περισσότερα νέα μου ♥
♥Για οτιδήποτε και αν θέλετε στείλτε μου mail:Katerinaki_kag@yahoo.gr ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥