Αναγνώστες

Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Papoutsanis/καραβάκι 2σε1 σαμπουάν και conditioner | REVIEW(Greek)



Σήμερα θα σας μιλήσω για αυτό το σαμπουάν από την εταιρία Papoutsanis από την σειρά Καραβάκι το  2σε1 σαμπουάν και conditioner. Η αλήθεια είναι πως είχα χρησιμοποίηση και πέρσι ένα αφρόλουτρο το οποίο δεν το θυμάμαι καθόλου ποιό είναι από αυτήν την σειρά.. το μόνο που θυμάμαι είναι πως όταν γυρναγα από την θάλασσα και έκανα μπάνιο μυριζα μέχρι την επόμενη μέρα μέχρι να ξαναπάω για μπάνιο.. 




Πάμε όμως να δούμε την γνώμη μου για αυτό εδώ το σαμπουαν/conditioner.
Ας ξεκινήσω από την μυρωδιά του που πραγματικά είναι απλά υπέροχη και χαίρομαι κάθε φορά που λουζομαι και δεν φτάνει που η μυρωδιά είναι υπέροχη αλλά μέχρι την επόμενη φορά που θα λουστω πάλι μυρίζει λίγο στις άκρες των μαλλιών μου, επίσης έχω παρατηρήσει(καθώς εχω πολυ λιπαρά μαλλια)ότι τα μαλλιά μου δεν λαδώνουν τόσο εύκολα και συγκεκριμένα το τσέκαρα και 3 μέρες χωρίς να λουστω και πραγματικά τα μαλλιά μου δεν είχαν λαδώσει ούτε λίγο.. με άλλα κοινά σαμπουάν μέρα παρά μέρα έχουν λαδώσει και χρειάζομαι λούσιμο. 

Σε θέμα του conditioner δεν μπορώ να πω πως κάνει κάτι τρομερό γιατί τα μαλλιά μου μπλέκονται παρά πολύ εύκολα οπότε δεν μπορεί το συγκεκριμένο σαμπουάν να τα ξεμπλέξει..όποτε χρησιμοποιώ και κάποια μάσκα που θα έρθει σχετικό review. 

Επίσης αυτό το σαμπουάν θα το βρείτε σε supermarket και αποθήκες. 




Εσείς έχετε χρησιμοποίηση αυτό το σαμπουάν 2σε1?  Εάν Ναι, γράψε μου σε comment την δική σας άποψή!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥