Αναγνώστες

Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

⭐Get to know me Tag ⭐

Σήμερα θα κάνουμε ένα tag ώστε να με γνωρίσετε καλύτερα. ..!!


1.Ποιό είναι το αγαπημένο μου χρώμα?
   Το μαύρο και το γκρι

2.Πόσο ύψος εχεις?
   Τελευταία φορά που μετρηθηκα ήμουν 1.68

3.Γάτες Ή σκυλιά?
    Εννοείται σκυλιά..🐕🐶🐶

4.Ποιο ήταν το αγαπημένο μου μάθημα ?
    Στο Λύκειο ήμουν στον τομέα της Πληροφορικής.όποτε το αγαπημένο μου μάθημα ήταν ο προγραμματισμός και λίγο τα δίκτυα

5.Ποίο είναι το αγαπημένο σου ροφημα/ποτό.
Ροφημα: Φρεντο εσπρέσο
Ποτό: βότκα με βύσσινο

6.Ποια είναι οι αγαπημένοι σου youtuber?
Jane Sore
AnotherMakeUpWorld

7.Αγαπημένη ταινία
P.S..I love you

8.Έχεις αδέρφια?
Εχω άλλες δύο αδερφές

9.πες μας μια κακιά συνήθεια σου
Να τρώω τα νύχια μου.Εχω προσπαθήσει πολλές φορες να το κόψω αλλά μάταια.




Αυτό ήταν το ποστ..ελπίζω να σας άρεσε..
Μην ξεχάσετε να κ οινοποιησετε το ποστ για να με μάθουν και οιφίλες σας..
Μπορείτε να με βρείτε στο instagram @beautybykaterinaki.













Προηγούμενα ποστ
💎10 beauty χρήσεις του λεμονιού

💎 Συμβουλές  Για τέλειο καλοκαιρινό μακιγιάζ

💎Όλοι οι φυσικοί τρόποι αφαίρεση του μακιγιάζ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥