Αναγνώστες

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Καλή χρονιά σε όλους.. !!!! / Katerinaki opws panta ^_^ (First post for 2014)



 




Καλή χρονιά σε όλους... Σας εύχομαι αυτή η χρονιά να είναι η καλύτερη όλων των εποχών... !!!!
Το νέο έτος εύχομαι να δώσει πολλές χαρές αν και κανένας μας δεν πέρασα καλά αυτή την χρονιά... 


Ελπίζω να αφήσουμε πίσω όλα τα παλιά που μας στεναχώρησαν και ότι μας έκανε να νιώσουμε άσχημα και να προχωρήσουμε την ζωή μας σαν να την ξεκινάμε τώρα...

Τέλος εγώ θέλω να ευχαριστήσω τα άτομα που ήταν κοντά μου στα δύσκολα αλλά και στα έυκολα..
Εγώ έχω μάθει να χαρακτηρίζω τους ανθρώπους απο τα μάτια... !!!!
Σας συμβουλεύω να μάθετε να ξεχωρίζεται τους φίλους απο τους 'φίλους'  ... 

Να και ένα ποιηματάκι:

Πάντα να γελάς
ποτέ να μην δακρύζεις.
Τον πόνο να ξεχνάς
και πάντα να ελπίζεις.
Ζήσε το Σήμερα
ξέχνα το χθες.
Γ@μα τους, όλους
και ζήσε όπως θες.
Καλή Χρονιά!!!

ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΧΡΟΝΟ..
ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ' ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟ ΠΟΝΟ!!!!

 Μπορείτε επίσης να με βρείτε και εδώ: 

E-mail: Basikakalispera2011@yahoo.gr 

Μην ξεχάσετε να γίνετε μέλος στο blog μου..

Φιλάκια πολλά σε όλους και όλες.. !!!
Κατερίνα <3 


2 σχόλια:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥