Αναγνώστες

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Ομαδούλες που έχω φτιάξει... / Katerinaki opws panta ^_^

Καλησπέρα κορίτσιαα,Τι κάνετε ??Ελπίζω να περάσατε υπέροχα την πρωτοχρονιά με άτομα που αγαπάτε.. !!! 
Λοιπόν ήθελα πολύ καιρό να σας ενημερώσω ότι έχω φτιάξει 2 ομάδες στο facebook...


1η: Ονομάζετε: Κοινοποιήσεις για blog,youtube channel
      Σε αυτήν την ομάδα μπορείτε να κοινοποιήτε πόστ όπου ανεβάζετε και βιντεάκια που φτιάχνετε..
2η: Ονομάζετε: Μάσκες και κρέμες ομορφιάς
    Σε αυτήν την ομάδα μπορείτε να γράψετε κάποιες μάσκες αλλά και κρέμες προσώπου και                    μαλλιών καθώς και πόστ που σχετίζονται και με το θέμα 
3η: Ονομάζετε: Τίπς μακιγιάζ, μάσκες προσώπου και μαλλιών(bykaterina)
      Αυτή η ομάδα είναι για κάποια τίπς μακιγιάζ καθώς και μάσκες προσώπου και μαλλιών... 



Τέλος θέλω να σας ευχαριστήσω που το κανάλι μου στο youtube έχω τόσες προβολές και λιγότερα φυσικά εγγραφές... Θέλω λοιπόν να ζητήσω να μου πείτε κάποια αρνητικά που βρίσκεται στα βιντεό μου αλλά και εδώ στο blog μου.. Θα χαρώ πολύ να σας ακούσω ότι και να έχετε να πείτε.. !!!! <3  



Μπορείτε επίσης να με βρείτε και εδώ: 
Youtube channel: http://www.youtube.com/channel/UCAXN-GDisTC579IRgJhRHag


Μην ξεχάσετε αν σας άρεσε το Post να γίνετε μέλη
στο blog μου πατώντας το κουμπάκι πάνω δεξιά ;)




Φιλάκια πολλά... 
Κατερίνα <3 


                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥