Αναγνώστες

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

!!!Αγαπημένα προϊόντα Φεβρουαρίου 2014!!!

Καλησπέρα κορίτσια.. Ήρθε η ώρα να σας πώ τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Φεβρουάριο..
Καταρχάς να σας πώ με την σειρά μου καλό μήνα ... <3 






Θα ξεκινήσω με ένα πολυαγαπημένο μου προϊόν... 
Essence - stay all day και είμαι στην απόχρωση 10..
Είναι αρκετά καλό,δεν μπορώ να πώ όμως ότι κρατάει 16 ώρες... Παρόλα αυτά εμένα μου αρέσει πολύ γιατί όταν το φαράω είναι πολύ ενυδατωμένο το δέρμα μου ... 
















Επόμενο αγαπημένο μου, είναι απο την Oriflame - Moisture concentrate, είναι για όλους τους τύπους δέρματος ... 
Στην αρχή όταν την απλώνω στο πρόσωπό μου μέχρι να απορροφυθεί, νιώθω ότι κολάει λίγο το δέρμα μου αλλά μόλις απορροφυθει δίνει όση ενυδάτωση χρειάζομαι στην ηληκία μου(είμαι 16 μισό)...













Επόμενο έχω να σας δείξω μία πούδρα και ένα ρούζ... Είναι από την Amy's cosmetics... η πούδρα είναι στην απόχρωση 4 και το ρούζ στην απόχρωση 1... 
Την πούδρα όπως μπορείτε να δείτε την έχω χρησιμοποιήσει αρκετά... Μου αρέσει πολύ, η μυρωδιά τους είναι λίγο άσχημη αλλά εμένα προσωπικά αυτό δεν με ενοχλεί !!!
Το ρούζ δεν μπορώ να πώ ότι κρατάει πάρα πολύ, παρόλα αυτά το βάζω στα αγαπημένα μου διότι γράφει πάρα πολύ καλά(για 1ευρώ προϊόν)










 Επόμενο που πραγματικά είναι το αγαπημένο μου...
Είναι η μάσκαρα από την Oriflame,από την σειρά Very me..
Η Fat lush mascara!!!
Τι να πώ για αυτήν την μάσκαρα?? Είναι απλά υπέροχη.. Το μόνο - (μίον) που μπορώ να βρώ είναι ότι δεν στεγνώνη εύκολα...
Είναι πολύ ωραία μάσκαρα και την θεωρώ την καλύτερη που έχω χρησιμοποιήση μέχρι τώρα... !!!















Ένα άλλο πραγματάκι που έχω να  βάλω στα αγαπημένα μου είναι από την Vera valenti αυτό το eyeliner...
Όταν το τοποθετήσεις στο μάτι σου θα κάτσει εκεί μέχρι να το ξεβάψεις... Το έχω τσεκάρη πολλές φορές(πχ σε γάμους,σε βαφτίσια)και δεν έχει πάει πουθενά !!!
















Προτελευταίο  πραγματάκι και κυριολεκτικά το ΑΓΑΠΑΩ!!!! 
Της Golden rose - eyeliner το νούμερο 304..
Μένει περίπου 7 ώρες που είμαι στο σχολείο οπότε σούπερ !!!













Ένα τελευταίο που έχω να σας δείξω είναι αυτά τα πολύ ευπαρουσίαστα σαπουνάκια... Μπορείτε να τα βρείτε εδώ... Δεν θα πώ παραπάνω γιατί πρίν λίγες μέρες είχα κάνει ένα review μόνο με αυτά τα δύο σαπουνάκια... 















Αυτά από μένα... Έχετε χρησιμοποιήσει κάποια από αυτά τα προϊόντα που σας έδειξα ??Θα χαιρόμουν πολύ να μου λέγατε και την δικιά σας γνώμη !! 


Επίσης μπορείτε να με βρείτε και εδώ:

Email: rinakaterina80@yahoo.gr




Φιλάκια πολλά

Κατερίνα <3 







4 σχόλια:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥