Αναγνώστες

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Exelia cosmetics products - Review !! ^.^

Καλησπέρα κορίτσια μου.. Σήμερα σας έχω ένα ποστ review για τα προϊόντα της Exelia..

        Χρησιμοποίησα αυτά τα τρεία πράγματα τα οποία είναι σε δείγματα:


1.Κρέμα ημέρας 2.Κρέμα νύχτας και 3.κρέμα ματιών














24h Hydrating Day Cream SPF 15 UVA for all skin typesΕνυδατική κρέμα ημέρας με spf 15 για όλους τους τύπους δέρματος...
Είναι απλά υπέροχη, ενυδατώνει πολύ ωραία... Δίνει τέλεια υφή στο πρόσωπο για όλη την ημέρα...της βάζω 8/10 !!!!


Anti-Wrinkle Night Cream for Oily skinΚρέμα νυκτός αντιρυτιδική για λιπαρά δέρματα...
Παρόλο που είμαι σε μία ηλικία που δεν βγάζω ρυτίδες,την χρησιμοποίησα..
Και όταν ξύπνησα το πρωϊ ήταν απλά υπέροχη η ενυδάτωση που μου είχε προσφέρει αυτή η κρέμα...
Απλά το δέρμα μου ήταν τόσο ενυδατωμένο που ''γλύστραγε'' το χέρι μου...  της βάζω 9/10 !!!(και τον ένα πόντο τον έχασε γιατί δεν έχω ρυτίδες και δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς τι κάνει με τις ρυτίδες,αλλά σε ενυδάτωση είναι σούπερ)


Anti-Wrinkle & Firming Eye Cream for all skin typesΑντιρυτιδική και Συσφικτική κρέμα για τα μάτια για όλους τους τύπους δέρματος... Φυσικά δεν ήταν δυνατόν να την χρησιμοποιήσω εγώ με τίποτα και έτσι έβαλα την μητέρα μου να την χρησιμοποιήση και να μου πεί την γνώμη της...(Καταρχάς να σας πώ πως η μητέρα μου είναι 43 χρονών)..
Είδε μία πολύ μικρή διαφορά στις ρυτίδες της, της έδωσε απίστευτη ενυδάτωση...
Όσο για συσφικτική δεν είδε κάποια τρομερή διαφορά στα μάτια της.. Ωστόσο της βάζη 8/10 διότι σε θέμα ρυτίδων είδε μία μικρή διαφορά ενώ σε θέμα σύσφιξεις δεν είδε σχεδόν καθόλου τίποτα...

Αυτά ήταν τα προϊόντα που μου έστειλε η εταιρία Exelia μου μπορείτε να βρείτε την σελίδα της εδώ...
Θέλω να ευχαριστήσω την εταιρία Exelia cosmetics που μου έστειλαν τα υπέροχα προϊόντα τους για να τα δοκιμάσω !!!


Εσείς ξέρετε την εταιρία Exelia cosmetics ?? Έχετε χρησιμοποιήση τα προϊόντα της ??
Περιμένω σχολιά σας για τα προϊόντα !!! <3 


Επίσης μπορείτε να με βρείτε και εδώ:

Email: rinakaterina80@yahoo.gr




Φιλάκια πολλά

Κατερίνα <3 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥