Αναγνώστες

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

TMI tag ( Greece )



Καλησπέρα κορίτσια... Σήμερα είπα να κάνω το TMI tag, δεν με έκανε tag κάποια κοπέλα απλά μου άρεσε και είπα να το κάνω!!!

Ας ξεκινήσουμε !!

1. Τι φοράς αυτή τη στιγμή;


Είμαι σπίτι μου και φοράω τις πυτζάμες μου!!


2. Έχεις ερωτευτεί ποτέ; 


Δυστυχώς, ναι!!


3. Τι ύψος έχεις; 


Είμαι 1.73!!


4. Έχεις τατουάζ;


Όχι, αλλά θα ήθελα στο μέλλον να κάνω το όνομα του πατέρα μου που είναι ''Κώστας''


5. Τι τρύπες έχεις κάνει; 


Είχα κάνει πιό παλιά αλλά έπαθα μόλυνση και δεν έχω ξανακάνει από τότε!!!


6. OTP (Ποιους δύο ανθρώπους θέλεις να είναι μαζί); 


Δεν έχω κάποια συγκεκριμένα άτομα που θέλω να είναι μαζί!!


7. Αγαπημένη σειρά


Σχεδόν δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση!!


8. Τι σου λείπει; 


Μου λείπουν πολλά άτομα,όπως ο μπαμπάς μου(που δεν ζεί πιά :'( ),η γιαγιά μου(που ούτε αυτή ζεί) και ο παππούς μου (ούτε αυτός ζεί)... Γενικώς από αντικείμενα κτλ, θα έλεγα ότι μου λείπει πολύ το καλοκαίρι !!! (Μου λείπουν κιάλλα άτομα αλλά αν κάτσω να σας τα πώ όλα το πόστ θα βγεί πολύ μεγάλο, γιαυτό σας είπα τα κυριότερα)


9. Πόσων χρονών είσαι;


Είμαι στα 15 μισό και τον Απρίλιο θα πάω στα 16!! 


10. Τι ζώδιο είσαι; 


Είμαι κριός!! (Χωρίς σχόλια παρακαλώ !!! )


11. Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλο; 


Είμαι άτομα που ''δεν ακούει με τα αυτιά αλλά με τα μάτια''(Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!!)


12. Αγαπημένος ηθοποιός; 


Όχι σε θέμα ομορφίας αλλά ώς ηθοποιός!!!


13. Αγαπημένο χρώμα; 

Μάυρο και ρόζ!!


14. Αργή ή γρήγορη μουσική; 


Φυσικά αργεί!!


15. Που πας όταν είσαι λυπημένη; 


Πάω σε ένα μέρος εδώ στην πάτρα που λέγεται ''Θεατράκι'', είναι καφετέρια αλλά έχει και θάλασσα...



16. Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;

Γύρω στην μία ώρα!!:(


17. Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί; 


Μισή ώρα!!


18. Έχεις μπει ποτέ σε καβγά; 


Όχι και ούτε θέλω!! Είμαι άνθρωπος που δεν του αρέσει να τσακώνετε !!!


19. Τι φοβίες έχεις; 


Τίποτα απολύτος!!


20. Τελευταία σειρά που είδες ; 


Καμία!!


21. Τελευταίο άτομο στο οποίο μίλησες;


Στο αγόρι μου!!! ( Είμαστε 2 χρόνια μαζί!!!! )


22. Τι σχέση έχεις με το άτομο στο οποίο έστειλες μήνυμα τελευταίο; 


Φίλοι!!!


23. Αγαπημένο φαγητό;


Μουσακάς!!


24. Ποια χώρα θέλεις να επισκεφτείς; 


Είναι τρείς... Ινδία, Βουλγαρία και Βραζιλία !!!


25. Που ήσουν πριν λίγο; 


Σχολείο!!


26. Σου αρέσει κάποιος; 


Φυσικά και ναί!!! Το αγόρι μου.. Ποιός άλλος?? 


27. Πότε ήταν η τελευταία φορά που φίλησες κάποιον; 


Σήμερα το πρωϊ το αγόρι μου.. 


28. Πότε ήταν η τελευταία φορά που σε πρόσβαλαν;


Πραγματικά δεν θυμάμαι!!


29. Αγαπημένο κόσμημα; 


Τα βραχιόλια μου.. 


30. Τελευταίο άθλημα που έκανες; 


Αν το τρέξιμο θεωρείτε ώς άθλημα τότε θα πώ αυτό!!!



Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου!!! 

Όποια κοπέλα θέλει να το κάνει ας το κάνει !! 
Δεν υπάρχει πρόβλημα!!

Επίσης μπορείτε να με βρείτε και εδώ:

Email: rinakaterina80@yahoo.gr




Φιλάκια πολλά

Κατερίνα <3 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥