Αναγνώστες

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Αγαπημένα Μαρτίου 2014 *.*

Καλησπέρα Κορίτσια μου...
Σήμερα σας έχω τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Μάρτιο...
Άργησα αλλά ειλικρινά μου χάλασε ο υπολογιστής και δεν έχω τώρα υπολογιστή...
Πρώτο αγαπημένο είναι:
1.Μολύβι της Amy's cosmetics το νούμερο 03 και το μολύβι από Amy's cosmetics το νούμερο 01
Είναι πολύ ωραία μολύβια,έχουν πολύ ωραία χρώματα... Το ένα κάνει 1ε και για 1ε είναι πολύ ωραία μολύβια...
2.Oriflame- Moisture Concentrate της σειράς Essentials
Είναι ο δεύτερος μήνας που την βάζω στα αγαπημένα μου...
Να ξαναπώ πως όταν την βάζω κολαει λίγο μέχρι να απορροφηθεί...
3.Essence-soft touch mouse make-up
Είναι πολύ όμορφο make up,καλύπτει αρκετά και είναι πολύ ωραίο...
4.το επόμενο είναι ένα κραγιόν το οποίο είναι μάρκα "με καψες"
Το είχα πάρει από ένα μαγαζί του 1ε .. Μου αρέσει αρκετά είναι ένα χρώμα μωβ...
5.Η πούδρα της Amy's cosmetics είναι στην απόχρωση 04... Έχω πάρει και μια άλλη στο συρτάρι μου στην απόχρωση 01 καθώς η 04 μου είναι λίγο σκούρα...
6.Τελευταίο αγαπημένο είναι η μάσκαρα της Oriflame της σειράς very me η fat lush mascara..
Από τότε που την πήρα την χρήσιμοποιησω συνέχεια,δεν την έχω αφήσει καθόλου...
Ζητάω συγνωμη για το που θα είναι η κάθε φωτογραφία γιατι το κάνω από το κινητό μου.. Όταν φτιάχτη ο υπολογιστής θα το φτιάξω...
Φιλάκια πολλά!!! 

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία πράγματα ! Την μάσκαρα τις oriflame την έχω και εγώ αλλά δεν μπορώ να πω οτι με καλύπτει ιδιαίτερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με καλύπτει γιατί δεν βάζω πολλές στρώσεις.. Εξαρτάται.το τι εχείς ανάγκη... !!!!

      Φιλάκια

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥