Αναγνώστες

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Avon Cosmetics Review-Avon Cosmetics GR by Sophie Geo ^.^

Καλησπέρα κορίτσια μου.. Σήμερα είμαι μαζι σας για να κάνω κάποια πραγματάκια ένα review από την Avon... Ξέρουμε από την Avon πόσο καλα προϊόντα έχει και πόσο ποιοτικά καλα είναι...
Οτι δείγματα δοκίμασα μου άρεσαν παρά πολύ όλα και σίγουρα κάποια στιγμή θα αγοράσω κάτι...
Πάμε να ξεκινήσουμε:
1.Ideal Flawless foundation spf 15
Η απόχρωση που είχα εγω μου ήταν αρκετά σκούρα αλλά με μια πούδρα την έφτιαχνα λίγο και μπορω να πω πως ήταν παρά πολύ ωραιο,το φόρεσα όταν βγήκα έξω και όσο ειμουνα έξω(περίπου 6 ώρες)είχε φύγει πολύ ελάχιστα...
2.Anew clinical-E-DEFENCE,κρεμωδης λοσιόν ημέρας με spf 50
Και μόνο που έχει spf 50 για μένα είναι πολύ καλό... Υποστηρίζει πως βελτιώνει τις κοκκινίλες και τις ρυτίδες,έχω δεν έχω ρυτίδες αλλά στις κοκκινίλες είδα μια διάφορα και μου άρεσε πολύ αυτό... 
3.Anew vitale bb+
Είναι αρκετά καλή bb cream,ήταν η πρώτη που είχα δοκιμάσει και μου άρεσε αρκετά.. Είχε καλή διάρκεια  και πολύ ευχάριστω αρώμα..
4.2 Αρωματάκια: Α. Instinct for her
B.Soft Musk
A.Έχει ένα υπέροχο αρωμα,μυρίζει ευχάριστα και έδει αρκετά καλή διάρκεια,όσο ειμουνα στο σχολείο (7 ώρες) μύριζα μέχρι 2 η ώρα.το μεσημέρι...
Β. Δεν αλλάζει κάτι,απλά αυτό είναι το αγαπημένο μου και από τα δύο...
Μου άρεσαν πολύ τα προϊόντα και μπορω να πω πως έχω ερωτευτεί τα αρώματα..


Για πληροφορίες σχετικά με παραγγελίες και τον κατάλογο μπορείτε να βρείτε την Κ.Σοφία εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥