Αναγνώστες

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Etruscan-Review ^.^


 Καλησπέρα Κορίτσια μου!! 
Σας εύχομαι καλή εβδομάδα.. Σήμερα Τρίτη και σας έχω ένα review από την εταιρία Etruscan... 
Πρίν από κάποιες μέρες μου έστειλε η εταιρία κάποια αρώματα και μία κρέμα σώματος για να δοκιμάσω!! Το μόνο που θα σας πώ είναι πώς τα προϊόντα είναι υπέροχα!! Επίσης να σας πώ πως τα αρώματα είναι επώνυμα και τα φτιάχνουν οι ίδιοι...είναι τα 'τύπου' που λέμε!!! 
Στην φωτογραφία πάνω-πάνω σας έχω τα δύο αγαπημένα μου αρώματα που είναι το La vie est belle-Lancome και της Chanel No.5!!!! 
Πάμε να δούμε τα αρώματάκια!! 
  

1) Το πρώτο είναι το La vie est belle-Lancome!! Πραγματικά δεν ξέρω τι να πώ για αυτό το        άρωμα...Μου αρέσει αρκετά σαν μυρωδιά... Η διάρκεια που κρατάει πάνω στο δέρμα μου είναι         πάνω από 7 ώρες γιατί το χρησιμοποίησα στο σχολείο και τις 7 ώρες που ήμουν σχολείο μύριζε το άρωμα!! 



2) Το επόμενο είναι το Calvin Klein-One C.K!!! Είναι unisex(Δηλαδή και αντρικό και γυναικείο),
έχει ανάλαφρο άρωμα και είναι για όλες τις ώρες...Επίσης είναι λίγο πιό λεμονάτο το άρωμά του..
Και αυτό το ίδιο κράτησε περίπου στις 7 ώρες!!!



    3)Πραγματικά αυτό το άρωμα το ΛΑΤΡΕΥΩ!! Κρατάει και αυτό πάρα πολύ ώρα
       πάνω στο δέρμα μου..Και μυρίζει απίστευτα!!! 


4)Απλά ΑΓΑΠΩ αυτό το άρωμα.. Είναι του Chanel-No.5.. Είναι απίστευτο..



5)Gucci Rush... διαχρονική αξία αυτό το άρωμα αν και είναι λίγο βαρύ...




6)Gucci by Gucci!! Είναι αντρικό άρωμα,είναι πολύ βαρύ..το χρησιμοποίησε ένας φίλος μου
και μου είπε ότι κρατάει άπειρες ώρες πάνω στο δέρμα του και εφόσον είναι αντρικό του το χάρισα!! 




7)Gucci Premiere!! Ωραίο άρωμα,δεν είναι βαρύ και το συστήνω ανεπιφύλαχτα
είναι για όλες τις ώρες... !! 

Αυτή είναι η καρτούλα τους που μπορείτε να τους βρείτε !!!


Επίσης...
Αυτή είναι μία Κρέμα Σώματος με λάδι Ελιάς.. 
Η απαλότητα που αφήνει την επόμενη μέρα στο δέρμα μου 
απλά δεν υπάρχει!! Λίγο το άρωμα με χαλάει αλλά...μόνο και μόνο 
για την απαλότητα που προσφαίρει την λατρέυω !!!! 
Μου στείλανε αυτό το αμυγδαλέλαιο.. πολύ καλή κίνηση αυτή..
Αν θέλετε να σας κάνω ένα πόστ με το πώς το χρησιμοποιώ εγώ πείτε μου από κάτω!!




Μπορείτε να κάνετε like στην σελίδα τους στο Fb εδώ... 

Αυτά από μένα...

Μπορείτε να με βρείτε:


Email: rinakaterina80@yahoo.gr

Thanks for watching !!! xxx 

4 σχόλια:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥