Αναγνώστες

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Nivea shower gel - Hawaiian flower & oil ~Review~

Καλησπέρα κορίτσια μου.. Ελπίζω να είστε καλα!!!
Σήμερα σας έχω review από το shower gel της Nivea με έλαιο μαργαριταριών και τονωτικό αρωμα άνθους από την Χαβάη..


     Το αρωμά του πραγματικά είναι πολύ λουλουδένιο και μυρίζει πολύ ευχάριστα,όταν κάνω μπάνιο μυρίζει όλο το μπάνιο και όλο το σπίτι..  Μένει το αρωμά για αρκετή ώρα πάνω στο δέρμα μου και μου αρέσει πολύ!!!
    Το μόνο -(μιον) που βρίσκω σε αυτό το προϊόν είναι οτι δεν κάνει πολύ αφρό,είτε λίγο βάλω είτε πολύ δεν κάνει πολύ αφρό... Γι'αυτό τον λόγο πλένωμαι δύο φορές για να είμαι σίγουρη οτι έχω πληθεί καλά!!!

   Ελπίζω να σας.άρεσε το ποστ και να το βρήκατε ενδιαφέρον,έχετε χρησιμοποίηση εσείς αυτό το shower gel??


Μπορείτε να με βρείτε:

Email: rinakaterina80@yahoo.gr
Fb page: https://www.facebook.com/pages/I-love-make-up-Katerinaki/1392642117613817?fref=ts


Σας περιμένω και στην σελίδα μου στο facebook!! <3

Φιλάκια πολλά,
Κατερίνα

2 σχόλια:

  1. Έχει πάρα πολύ ωραίο άρωμα αυτό το αφρόλουτρο μακάρι να κρατούσε λίγο παραπάνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥