Αναγνώστες

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Pantene Pro-v σαμπουάν για προστασία χρώματος & απαλότητα για βαμμένη τρίχα(Review) ~.~



       Καλησπέρα κορίτσια... Ένα υπέροχο ποστ πάλι review..  Μου αρέσουν παρά πολύ τα review σε προϊόντα που θέλω να αγοράσω !!!

Σήμερα λοιπόν θα σας.κάνω ένα review με.το σαμπουάν της Pantene Pro-V για προστασία χρώματος & απαλότητα...  Καταρχάς να ξεκινήσω για την μυρωδιά που έχει,είναι απλά ΥΠΕΡΟΧΗ!!! Είναι τόσο λουλουδένια,τόσο ανοιξιάτικη που μ'αρέσει παρά πολύ!!! 

     Σε θέμα προστασίας χρώματος μπορώ να πω πως δεν παρατήρησα κάτι το ιδιαίτερο σε θέμα απαλότητας όμως ήταν απλά τέλεια!!!! Τα μαλλιά μου ήταν τόσο απαλά που γλίστραγε το χέρι μου όταν έπιανα τα μαλλιά μου... 


      Γενικός δεν έχω ξανά χρησιμοποιήση σαμπουάν από την Pantene και μπορώ να πώ ότι μου άφησε καλή εντύπωση!!!!


Το άρωμα στα μαλλιά μου διαρκούσε σχεδόν 2 με 3 μέρες!!


Αυτά από μένα.. Πραγματικά έμεινα πολύ ενθουσιασμένη από την μυρωδιά του σαμπουάν!!!!


Μπορείτε να με βρείτε:

Email: rinakaterinaki80@yahoo.gr

Fb page:https://www.facebook.com/pages/I-love-make-up-Katerinaki/1392642117613817?fref=ts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥