Αναγνώστες

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

FairyCreams-Φυσικά καλλυντικά με αιθέρια έλαια ~Review~ ^.^


Καλησπέρα κορίτσια μου.. 
Σήμερα σας έχω πάλι review με τα φυσικά καλλυντικά από την σελίδα Fairycreams φυσικά καλλυντικά με αιθέρια έλαια !!!

Καταρχάς θέλω να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα υπέροχα τρεία προϊόντα που είχα την καλοσύνη να μου στείλει !!

Πάμε να δούμε τα προϊόντα που μου έστειλαν:


1.Peeling προσώπου με λεμόνι και κόκκους από κουκούτσι βερύκοκο 

έχει μέσα πολύ μικρούς κόκκους αλλά πολλούς.. Είναι ιδανικό για να το χρησιμοποιήτε κάθε δέυτερη ή τρίτη μέρα!!!
Αφήνει πολύ απαλό το δέρμα διότι περιέχει μέσα ελαιόλαδο!!
Σε λιπαρές επιδερμίδες δεν το συστήνω γιατί αφήνει πολύ λιπαρό το δέρμα!!

2.Κρέμα χεριών με αλόη βέρα και αιθέριο έλαιο γασεμι

Συνήθως την χρησιμοποιώ το βράδυ πρίν πέσω για ύπνο και αυτό διότι δεν απορροφάτε εύκολα!!
Όταν όμως ξυπνάω το πρωϊ τα χέρια μου είναι πάρα πολύ απαλά και έχουν ένα υπέροχο άρωμα της αλόη βέρα.. 





3.Σαπουνάκι  με σπόρια και χυμό ρόδι.

Καταρχάς είναι πάρα πολύ όμορφο σε εμφάνιση!!
Μυρίζει σαν ρόδι και είναι πολύ ευχάριστω!!
Το χρησιμοποίησα κυρίως στο πρόσωπο και μου άρεσε αρκετά,βέβαια όταν το έβαλα στα μάτια έτσουζαν λίγο αλλά όχι κάτι το τρομερό!!
Όταν το χρησιμοποίησα στα χέρια με συνδυασμό την κρέμα χεριών ήταν απλά απίστευτο,είχα τα ενυδατωμένα χέρια απο το σαπούνι και όταν έβαζα την κρέμα ξύπναγα και τα χέρια μου ήταν πάρα πολύ απαλά!!
Αυτά από μένα,τα πραγματάκια μου άρεσαν πάρα πολύ,ίσως κάποια στιγμή να αγοράσω!! 




Μπορείτε να την βρείτε μέσω της σελίδας της εδώ !!

Μπορείτε να με βρείτε και εδώ: 

email: rinakaterina80@yahoo.gr

Fb page: https://www.facebook.com/pages/I-love-make-up-Katerinaki/1392642117613817?fref=ts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥