Αναγνώστες

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Αγαπημένα Ιουνίου ^.^(2014)

Καλό μήναααααα ♥ 
Πέρασε και ο Ιούνιος...Πραγματικά δεν κατάλαβα πώς πέρασε... Μέσα στον Ιούνιο είχα και άσχημες στιγμές αλλά... και καλές.. Είμαι εδώ μαζί σας για να σας δείξω τα αγαπημένα μου προίόντα που μου κρατούσαν συντροφιά !!! ♥

                                                ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΪΗΣΕΙΣ 

1)Phyto Hellas - Μαλακτική κρέμα για ταλαιπωρημένα μαλλιά με φυσική κερατίνη(Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ)
2)Ariadne - Αφρός καθαρισμού με λάϊμ και δυόσμο(Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ)
3)Ariadne - 24η ενυδατική κρέμα για λιπαρό/μικρό δέρμα(Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ)
4)Coppertone - Κρέμα προσώπου με spf 30
5)Dalacin C(ανεπιθύμητα σπυράκια αυτό τον μήνα)
6)Μαγειρική σόδα(Φυσική λεύκανση δοντιών)
1)Lip balm by Elina med
2)Πούδρα Amy's cosmetics
3)Mascara volumizer
4)Amy's cosmetics Μολύβι ματιών No.01
5)Miss rose μολύβι ματιών No.07


ΑΣΧΕΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ
Fotor-photo editing ♥


☺Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ
☺Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2
☺Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80Katerinaki_beauty2)
☺My E-mail: rinakaterina80@yahoo.gr




Φιλάκια πολλά,
Κατερίναα ♥



**Μην ξεχνάτε το Giveaway στην σελίδα μου στο  facebook δείτε το εδώ





2 σχόλια:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥