Αναγνώστες

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

♥ Summer Empties #1(2014) ♥



Κορίτσια μου τι κάνετε?? Ελπίζω να είστε όλες καλά.. Ήθελα πάρα πολύ να κάνω κάποια Empties αλλά δεν είχα μαζέψει άδειες συσκευασίες!!
Να σας πώ πώς τα Empties(για όσες δεν ξέρετε) είναι κάποια καλλυντικά,προϊόντα περιποίησεις που μου έχουν τελειώσει και θα σας πώ την ολοκληρωμένη μου άποψή για αυτά!!!
Πάμε να ξεκινήσουμε?? ♥


Πρώτο που έχω να σας δείξω είναι μία μάσκα από την Farcom echo 
μία μάσκα επανόρθωσης μαλλιών,δεν θα πώ πολλά έχω κάνει
και review που μπορείς να το δείς εδώ ♥



 Έχω να σας δείξω είναι από την εταιρία Etruscan..
Είναι το αρωματάκι La vie est belle-Lancome..
Να πώ πώς αυτό το άρωμα είναι φανταστικό..
Πάνω στο δέρμα μου κρατάει μία ολόκληρη μέρα...
Για όσες δεν ξέρετε η Etruscan είναι μία εταιρία η οποία
έχει αρώματα τύπου,After shave,Ενυδατικές κρέμες σώματος κτλ.


Ένα προϊόν το οποίο  μου άρεσε αρκετά είναι από την εταιρία Simoun..
Η εταιρία Simoun είναι μία ελληνική εταιρία!!!
(Προσωπικά στηρίζω Ελληνικές εταιρίες)
Αυτό που τελείωσα είναι αποτριχωτικές ταινίες προσώπου,
εγώ τις βρήκα στα jumbo μόλις 1,50€
Και πιστεύω κάνουν πολύ καλή δουλειά στο πρόσωπό μου!!


Επόμενο είναι από την Oriflame,από την σειρά
ESSENTIALS το Eye Contour Gel With vitamin E
Το χρησιμοποιούσα κάθε βράδυ στην περιοχή κάτω
από τα μάτια μου για ενυδάτωση!!
Μπορώ να πώ πώς ενυδάτωνε πάρα πολύ
καλά την περιοχή κάτω από τα μάτια μου.
Σίγουρα το προτείνω για ηλικίες κάτω των 30 !!


Επίσης τελείωσα ένα κρεμώδες gel καθαρισμού από την Victoria Silk touch..
Πιστεύω κάνει καλή δουλεία για κάθε μέρα!!! Είναι στα 100ml και κόστιζε γύρω στα 3€
Σίγουρα δεν θα είναι ότι καλύτερο για την επιδερμίδα μου αλλά...
Ίσως να μην το ξαναπάρω!! 


Επίσης από την Oriflame τελείωσα και ένα δείγμα από την νέα σειρά The One
το Illuskin foundation με spf 20. Είμαι στην πιό ανοιχτή απόχρωση
αλλά και πάλι μου είναι λίγο σκουρόχρωμο.. Για την δική μου επιδερμίδα
είναι αρκετά λιπαρό αλλά με μία πούδρα γίνεται ότι πρέπει..Έχει πάρα πολύ καλή κάλυψη
αν και δεν έχω πολλές ατέλειες !!Αλλά είναι πολύ ακριβό Foundation για τα δικά μου δεδομένα..οπότε το σκέφτομαι εάν θα αξίζει να το αγοράσω!!!


Τέλος τελείωσα ένα δείγμα από μία ενυδατική κρέμα από την A-Derma
Μπορώ να πώ πώς ενθουσιάστικα από τον τρόπο που απλώνεται στο δέρμα μου!!
Άν και δεν ξέρω πόσο κάνει το full size ίσως ξαναπάρω κάποιο δείγμα για
να την χρησιμοποιήσω καλύτερα...

Μέχρι τώρα με έχει αφήσει πολύ Ικανοποιημένη ♥




Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ
Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2
Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

My E-mail: rinakaterina80@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥



Φιλία,

Κατερίνα










Δές το προηγούμενο Tip Of The Week με τα 5 πιό επικίνδυνα συστατικά καλλυντικών εδώ

Δές το Summer haul μου εδώ
Δές review από τα Sephora το Eyeliner Pen εδώ

Δές το Tip Of The Week με το τι δεν πρέπει να ξεχάσεις στην τσάντα παραλίας σου εδώ

1 σχόλιο:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥