Αναγνώστες

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Tip of The Week(beauty)-Τι δεν πρέπει να ξεχάσεις μέσα στην τσάντα παραλίας σου #11

            


Ένα από τα αγαπημένα μας αξεσουάρ τώρα το καλοκαίρι είναι η τσάντα μας για την παραλία. Συνήθως είναι μεγάλη για να χωράει όλα όσα χρειαζόμαστε. Ποια είναι όμως τα σωστά απαραίτητα που πρέπει να έχουμε μαζί μας; 

Αντηλιακό:Το απαραίτητο
Το πρώτο και πιο σημαντικό που θα έχει η τσάντα μας για την παραλία είναι το αντηλιακό μας με υψηλό δείκτη. Αγαπάμε τον ήλιο και το υγιεινό μαύρισμα με μέτρο!
Καπέλο & Γυαλιά Ηλίου
 Ο ήλιος είναι δυνατός και χρειαζόμαστε προστασία, το καπέλο θα μας βοηθήσει σε αυτό και εκτός από το κεφάλι μας προστατεύουμε το πρόσωπο και τα μαλλιά μας!

Ενυδατική κρέμα-After sun
Μετά την έκθεσή μας στον ήλιο το καλύτερο για να «ηρεμήσουμε» το σώμα μας είναι μια ενυδατική κρέμα με υψηλό δείκτη που θα ανακουφίσει το δέρμα και θα το ενυδατώσει. Σα συστήνουμε την κρέμα σώματος Dove για απαλότητα και ενυδάτωση. 
Αλοιφή
 για τα τσιμπήματα Μέλισσες, σφήκες, τσούχτρες κουνούπια και άλλου είδους τσιμπήματα μας «προτιμούν» το καλοκαίρι γι αυτό πρέπει να έχουμε μαζί μας ειδική αλοιφή ώστε να αντιμετωπίσουμε άμεσα τα τσιμπήματα και να ανακουφίσουμε το σημείο!
Νερό
Δεν ξεχνάμε να έχουμε μαζί μας το απαραίτητο για τον οργανισμό μας νερό! Φροντίζουμε την ενυδάτωση του σώματός μας με κρέμες και καλλυντικά αλλά η πιο σημαντική ενυδάτωση γίνεται «από μέσα» γι αυτό δεν παραλείπουμε να πίνουμε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα!


Γεμίστε την τσάντα σας με τα απαραίτητα, και φύγαμε για βουτιές!



Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ
Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2
Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

My E-mail: rinakaterina80@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥




Φιλία,


Κατερίνα











Δές το προηγούμενο Tip Of The Week με τα 5 πιό επικίνδυνα συστατικά καλλυντικών εδώ

Δές το Summer haul μου εδώ
Δές review από τα Sephora το Eyeliner Pen εδώ

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο ποστ Κατερίνα μου!
    Φιλιά άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφα ολα...
    Εγω επίσης δεν παραλείπω να έχω κάποια χτένα μαζί μου και λίγο μαλακτικο για να μην μπερδεύονται πολυ τα μαλλιά μου στο μπες-βγες απο την θάλασσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν το έχω γιατι..ευτυχώς δεν μπερδέυονται τα μαλλιά μου!!!

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥