Αναγνώστες

Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

♥ Mini Summer Haul #2 '14 ♥

Αγόρασα κάποια πραγματάκια.. πάμε γρήγορα-γρήγορα να σας τα δείξω!!! 

Ένα μανό του 1€ για να το βάζω πάνω από τα μανό μου!!!
2 οδοντόκρεμες ,ή μια κανονική και ή άλλη λευκαντική
Κοκαλάκια από τα jumbo 0,50λ
Από την λαϊκή στα 3€ (παζάριιια)
Ξεβαφτικό νυχιών από τα jumbo 1E
Λίμες από τα jumbo 1€







Σκέφτομαι να μαζέψω μία λίστα από τα mail σας και να σας στέλνω κάθε φορά που ανεβάζω καινούριο πόστ..Τι λέτε,σας ενδιαφέρει?? ♥ 
Εάν σας ενδιαφέρει στείλτε μου mail στο katerinaki_kag@yahoo.gr με την ένδειξη 'Mail list' ♥





Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ

Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με
 όνομα Katerinaki_beauty2

Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

My E-mail: Katerinaki_kag@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥





Φιλιά,
Κατερίνα 





1 σχόλιο:

  1. Γεια σου Κατερίνα!
    Να τα χαρείς όλα, μόνο το ξεβαφτικό σου να προσέχεις από που το αγοράζεις γιατί τα περισσότερα είναι βλαβερά..
    Καλή εβδομάδα να έχεις φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥