Αναγνώστες

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Review: Sostar Cosmetics-Purifying Face Wash '14 ♥


Γειά σας,Γειά σας!! ♥ Τι σας έχω? Review!!! 
Όπως σας είπα σας έχω ένα review για ένα πολύ οικονομικό προϊόν!! 

Σας μιλάω για ένα Αφρώδες τζελ καθαρισμού προσώπου από την Sostar cosmetics!!
Έχω χρησιμοποιήσει από αυτή την εταιρία μόνο αυτό!! 

Απότι μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία έχει κάτι κίτρινα μπαλάκια που αυτά είναι ή jojoba ή Βιταμίνη Ε..

Είναι για όλους τους τύπους δέρματος..
Μπορώ να πώ για ένα απλό καθαριστικό για βράδυ πρίν πάς για ύπνο είναι ότι πρέπει!! 
Κάνει πάρα πολύ καλή σαπουνάδα,δεν χρειάζεται να βάλεις πολύ προϊόν για να κάνει πλούσιο αφρό!!

Είναι στα 70ml και έχει 5€,πιστεύω είναι μια χαρά για την δουλειά που κάνει σε σχέση με τα χρήματα!! 
Θέλω πολύ να δοκιμάσω και την ενυδατική κρέμα..την έχει χρησιμοποιήσει καμία?  Εάν ναι,πείτε μου σχόλια γιατί ενδιαφέρομαι να μάθω εάν είναι καλή και αν αξίζει τα 3,45€ που την βρήκα σε ένα φαρμακείο!! 

Αυτά από εμένα... ελπίζω να ήταν ενδιαφέρον το πόστ σήμερα..Επίσης πείτε μου εάν θέλετε να συνεχίσω τα πόστ με τα TipOfTheWeek... θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω!!! ♥ 







Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώΓια να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2
Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

My E-mail: Katerinaki_kag@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥





Φιλιά,
Κατερίνα 








ღ Εάν θές γίνε μέλος στην ομάδα μου που λέγεται Προώθηση των Beauty Blog(Katerinaki)
ღ Εκεί μπορείς να γίνεις μέλος άμα είσαι beauty blogger αλλά...και όχι μόνο!!!
ღ Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στο Giveaway που τρέχει στην σελίδα μου στο facebook εδώ που λήγει σήμερα!!

4 σχόλια:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥