Αναγνώστες

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Review: Schwarzkopf GLISS Hair Repair with liquid keratin million gloss/Σαμπουάν-Conditioner-Mask

Επέστρεψα δυναμικά ... ♥ Ελπίζω να μην χρειαστεί να λείψω ξανά!! 
έχουμε σήμερα λοιπόν ένα πόστ με review από ένα giveaway που έχω κερδίσει από την αγαπημένη μου youtuber Miss Georgia B ♥

Να σας πώ πως τα έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και έχω μία ολοκληρωμένη άποψη!!!
Καταρχάς να σας πώ πώς η μυρωδιά τους είναι ΤΕΛΕΙΑ! Μυρίζουν σαν αντρικό σαμπουάν...
Να σας πώς όταν λούζεστε με το σαμπουάν και μετά μέχρι να ξανα λουστείτε μυρίζουν τα μαλλιά μας αυτο το υπέροχο άρωμα!!  

1.
Πάμε να ξεκινήσουμε με το Σαμπουάν.. ♥ έχει πολύ ωραία μυρωδιά...
βέβαια δεν είδα τίποτα σε θέμα με την έντονη λάμψη όπως λέει
 αλλα μόνο και μόνο απο την μυρωδιά μπορεί να το αγόραζα!




Το conditioner αυτής της σειράς κάνει πολύ απαλά τα μαλλιά μου...




Όταν βάζω την μάσκα στο τέλος και το κρατάω για 2 με 3 λεπτά
και όταν την βγάζω τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά ♥





Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει αυτό το σαμπουάν?? ♥ 
Πείτε μου την γνώμη σας!! ♥

Που αλλού μπορείς να με βρείς

⇨Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ


⇨Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με

 όνομα Katerinaki_beauty2

⇨Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

⇨My E-mail: katerinaki_kag@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥






Φιλιά,
Κατερίνα



















Εάν θές να λαμβάνεις τους διαγωνισμούς που θα κάνω κτλ...μπές εδώ και γράψε μου το email σου(!)

2 σχόλια:

  1. θέλω πολύ να τα πάρω ειδικά την μάσκα αλλα θα περιμένω μπας και βάλουν καμια έκπτωση γιατι είναι τσιμπημένη η τιμούλα τους !
    Φιλάκια
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πώς είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή τους.. Εάν τα πάρεις τότε περιμένω εντυπώσεις σου!!! ♥

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥