Αναγνώστες

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

ღ Summer Favorites (2014) ღ シ




Μετά από πολύ κόπο κατάφερα να φτιάξω τις φωτογραφίες!!! Ο υπολογιστής μου κολλάει απίστευτα!! Πάμε να ξεκινήσουμε με τα αγαπημένα του καλοκαιριού μου!!! 

ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ
Ξεκινάω με αυτήν εδώ την οδοντόκρεμα που είναι για λέυκανση δοντιών
συνηστάτε και για καθημερινή χρήση.. την χρησιμοποιούσα
καθημερινά και όντως είδα τα δόντια μου να είναι πιό λευκά!!!
Οπότε ένα μεγάλο 
Κάτι που χρησιμοποίησα όλο το καλοκαίρι είναι
 η αποτριχωτική κρέμα από την strep.
από όσες έχω δοκιμάσει από την εταιρία strep
μόνο η συγκεκριμένη μου αρέσει!!!!
Οπότε ένα μεγάλο 


τελευταίο προϊόν περιποίησης έχω να σας δείξω
αυτό το αντιηλιακό από την frezyderm..
Είναι σε δείγμα και μου αρέσει πάρα πολύ!!!
Βέβαια είναι λίγο λιπαρό για τον δικό μου τύπο επιδερμίδας.

ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ


Από προϊόν μακιγιάζ θα ξεκινήσω από αυτό
εδώ foundation το οποίο το έχω άρει από
ebay. είναι πολύ ανοιχτό το χρώμα τους και έτσι
το χρησιμοποιώ ώς consealer κάτω από τα μάτια
 καθώς δίνει πολύ ωραία φωτεινότητα !!!

Προτελευταίο προϊόν είναι από την music flower
 ένα eyeliner σε μορφή gel..Τα είχα πάρει από το BornPretty
μαζί με ένα ίδιο σε καφέ χρώμα μόνο 2,50€.
****ρίξτε μία ματιά στο Bornprettystore.com,,
έχει ωραία πραγματάκια!!!

τελευταίο προϊόν μακιγιάζ που έχω να σας δείξε είναι
αυτή εδώ η μάσκαρα από την oriflame από την νέα σείρα
TheOne..την είχα πάρει γιατί την είχε σε προσφορά από
9,90€ μόνο 5.. οπότε το θεώρησα ευκαιρία να την δοκιμάσω!!



Άσχετα αγαπημένα

1. Αγαπημένα τραγούδι: Το μέτρημα-Μποφίλιου
2.Αγαπημένη Youtuber: Miss Georgia B
3.Αγαπημένη Blogger: Pretty Shiny Cupcake








Που αλλού μπορείς να με βρείς⇨Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώ

⇨Για να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2

⇨Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

⇨My E-mail: katerinaki_kag@yahoo.gr









****Μπές εδώ και ψήφισε ποιό από τα παραpάτω θές να δείς review http://strawpoll.me/2763932****




Εάν θές να λαμβάνεις τους διαγωνισμούς που θα κάνω κτλ...μπές εδώ και γράψε μου το email σου(!)
Το προηγούμενο πόστ μου εδώ




2 σχόλια:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥