Αναγνώστες

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

✔Simple Beauty Tip #1

Γειά σας. Ναι το ξέρω έχω καιρό να κάνω πόστ αλλά πραγματικά είχα μείνει χωρίς ιδέες!!
Και έτσι σκέφτηκα να ξεκινήσω μία σειρά από πόστ τα οποία θα λέγονται Simple Beauty Tip!!
Το όνομά δεν το σκέφτηκα μόνη μου αλλά ήθελα να είναι κάτι απλό,όπως και τα tips!! 

Πάμε να δούμε τι σας έχω για το πρώτο πόστ?



Simple Beauty Tip #1

Τα σπυράκια πολλές φορές είναι πολύ ενοχλιτικά σε υπερβολικό βαθμό!! 
Ορίστε μία καλή συμβουλή για να τα εξαφανίσουμε!!



Όταν πλένεις το πρόσωπο σου μη σκουπίζεσαι με πετσέτα προσώπου! Και γιατί αυτό; Γιατί μαζεύονται μικρόβια από τα υπάρχον σπυράκια (και όχι μόνο) και αυτά μετά μεταφέρονται πάλι στο πρόσωπο σου όταν την ξανα-χρησιμοποιήσεις! Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κόβεις ένα κομμάτι από το χαρτί τουαλέτας, μικρό κομμάτι δε χρειάζεται να τελειώσεις όλο το χαρτί εε, ή να έχεις χαρτομάντιλα και να ταμπονάρεις το πρόσωπο σου απαλά! 


Στο τέλος πετά το χαρτί μαζί και με όλα τα μικρόβια που κουβαλάει!! 
Δοκιμάστε το για 10 συνεχόμενες μέρες να δείτε τη διαφορά! 







➢Instagram name: Katerinaki_beauty2
✉Email: katerinaki_kag@yahoo.gr 







Εάν θές να λαμβάνεις τους διαγωνισμούς που θα κάνω κτλ...μπές εδώ και γράψε μου το email σου(!)
Το προηγούμενο πόστ μου εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥