Αναγνώστες

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

ツ Review:Fashion-Sapouni ❃


Καλησπέρα γλυκιές μου.. Το ξέρω πώς λείπω αρκετό καιρό και γιαυτό φταίει πώς δυστυχώς δεν έχω φωτογραφική μηχανή πλέον..  Δυστυχώς θα προσπαθήσω να είναι όσο πιό καλύτερη μπορώ!!! 

Ήρθα πίσω λοιπόν με ένα review από την σελίδα Fashion-Sapouni.
Εδώ και αρκετό καιρό μου είχε στείλει κάποια σαπουνάκια να τα δοκιμάσω.. Μπορώ να πώ πώς ήταν από τα πιό ωραία σαπούνια που έχω δοκιμάσει ποτέ μου !!

Φτιάχνει πάρα πολλά σχέδια όπως εδώ..
 Γενικώς κάνουν πολύ καλό αφρό και καθαρίζουν πολύ ωραία το δέρμα μου.

Αυτα από εμένα,θα προσπαθήσω να είμαι γρήγορα ξανά κοντά σας!!! 
Μπορείτε να με βρείτε και στην σελίδα μου στο facebook

Εύχομαι σε όλους Καλά χριστούγεννα και να είστε μνε ανθρώπους που πραγματικά σας νοιάζονται!!



Φιλιά ♥

2 σχόλια:

  1. Πρέπει να είναι όντως ωραία τα σαπουνάκια, έχουν πολύ ωραία χρώματα. Θα χαρώ να δω σχόλιο σου και στο δικό μου blog irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥