Αναγνώστες

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

ツ Review:Προϊόντα Lavera ❃

Hello Girls!! 
Εγώ με την σειρά μου να σας ευχηθώ Καλή Χρονιά,με αγάπη,χαμόγελα και πάνω από ΟΛΑ υγεία!! 
Εύχομαι με τον νέο χρόνο να αφήσουμε πίσω ότι κακό και δυσάρεστο μας είχε βρεί το 2014!!! 
Να ανοίξουμε μία νέα σελίδα και εκεί μέσα να ξανά-αρχήσουμε από την αρχή!!

Εδώ να σας πώ πώς κάποια στιγμή σκέφτηκα να σταματήσω το blogging καθώς όπως θα δείτε και παρακάτω οι φωτογραφίες θα είναι απαράδεκτες. Αποφάσισα όμως πώς αυτό είναι μικρό-προβληματάκια που στο μέλλον ελπίζω να λυθούν!! 
Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε...


Γενικό συμπέρασμα:Τα προϊόντα με άφησαν πάρα πολύ ευχαριστημένη,τα προϊόντα που μου είχαν στείλει είναι από την σειρά Bio η οποία είναι βιολογική.
Όταν ακούω για βιολογικά καλλυντικά θα ασχοληθώ περισσότερο μαζί τους, για να μάθω το περιεχόμενο τους και την μυρωδιά τους.Όταν η εταιρία είναι και ελληνική, τότε προσέχω ακόμη περισσότερο τα προϊόντα και ενδιαφέρομαι ακόμα περισσότερο γιαυτά!

Ενυδατική Κρέμα Προσώπου με εκχύλησμα Βιολογικής μέντας
και κολλιτσιδας

Καταρχάς θα ξεκινήσω από την μυρωδιά του,η οποία είναι φανταστική.
Ενυδατώνει πάρα πολύ ωραία την επιδερμίδα μου και πραγματικά θέλει
 ελάχιστη ποσότητα για όλο το πρόσωπο κάτι που είναι πάρα πολύ θετικό γιατί
κάνεις και οικονομία έτσι!!!

6σε1 ενυδατική bb cream
Αυτή η bb cream έχει την δυνατότητα να παίρνει
το χρώμα του κάθε προσώπου.Δυστυχώς είναι σκόύρο
στην αρχή αλλά μετά παίρνει το χρώμα της
επιδερμιδάς σου..Δεν έχει σχεδόν καθόλου κάλυψη,
είναι μόνο για να κάνει ομοιόμορφο τον τόνο
της επιδερμίδας.. έχει αρκετά καλή διάρκεια χωρίς primer.
Cover stick-Natural
έχει πάρα πολύ καλή κάλυψη και δεν το περίμενα.
η αλήθεια είναι πώς είναι λίγο σκούρο και
λίγο ξηρό αλλά κάνει πάρα πολύ καλή
δουλειά τοπικά σε σπυράκια.

Glossy lips-Almont kiss
Αυτό το lipgloss έχει πάρα πολύ
καλή απόδοση χρώματος και έχει πάρα πολύ καλή διάρκεια!!
Κάποια δείγματα που δεν έχω δοκιμάσει..
Όπως:Συσφικτική κρέμα ημέρας,Ενυδατική κρέμα,24ωρη ενυδατική κρέμα,
εξισορροπιτική κρέμα προσώπου και άλλες πολλές.


Αυτά από εμένα..επίσης να σας πώ πώς μπορείτε να δείτε τα προϊόντα της εδώ.
Επίσης εάν θέλετε κάντε ένα λαϊκ στην σελίδα του στο facebook εδώ.

Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάτι από αυτήν την εταιρία? 
Περιμένω σχολιά σας!! 


Μπορείτε να με βρείτε και στην σελίδα μου στο facebook όπου σας ενημερώνω για ότι ανεβάζω,διαγωνισμούς κτλ.

4 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια!εμενα μου αρεσουν τα προιοντα μαλλιων της lavera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το post σου, αλλά έχω μια απορία κοπέλα μου. Αντέγραψες την εισαγωγή μου και τη χρησιμοποίησες στο γενικό συμπέρασμα;;; http://kwnstantinan.blogspot.gr/2014/12/review-lavera.html Βάλε τουλάχιστον και το δικό μου όνομα κάπου... Όσο για να σταματήσεις το blogging επειδή δεν έχεις καλή κάμερα δεν το βρίσκω σωστό. Οι φωτογραφίες δείχνουν τα προϊόντα κι είναι αρκετά καλές. Συνέχισε έτσι!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Κωνσταντίνα μου όχι.. ούτε καν ειχα δει οτι εχεις και εσυ review..
      θα το αλλαξω για να μην υπαρχει θεμα..
      Σε ευχαριστω πολυ παντως

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥