Αναγνώστες

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

☆ January Favorits 2015 ♥

Hello Girls..
Τι κάνετε; Μίας και είμαι 2 μέρες στο σπίτι διότι έχω πιαστεί στα πόδια μου αποφάσισα να σας δείξω τα αγαπημένα του Μήνα Ιανουαρίου.Να σας πώ πώς τους προηγούμενους μήνες δεν έκανα Αγαπημένα γιατί ήταν τα ίδια προϊόντα που χρησιμοποιούσα, οπότε δεν είχε καμία ουσία να σας δείχνω τα ίδια και τα ίδια. :) 

Πάμε να τα δούμε; ♥
                                                                                    Προϊόντα Μακιγιάζ



1.Lee Hatton,Long Lasting Lipstick N.142 Blossom
   Αγαπημένο Προϊόν για κάθε μέρα, το πρωϊ επειδή είναι λίγο έντονο το βάζω ταμποναριστά πάνω στα χείλη μου και βγάζει ένα πάρα πολύ όμορφο χρώμα. Η διάρκεια του είναι γύρω στις 3 ώρες. 

2.Lee Hatton-Excra volume & lenght mascara 
   Και αυτό αγαπημένο Προϊόν για κάθε μέρα.. Δίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα αλλά το μόνο μίον είναι ότι αργή να στεγνώσει,έαν στέγνωνε πολύ πιό γρήγορα θα ήταν πιστεύω ότι πρέπει για πρώϊ. 

3.Bellaoggi μολύβι ματιών N.01
  Το χρησιμοποιώ ώς eyeliner και κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά,δεν είναι πολύ μαύρο αλλά για το πρώϊ που δεν θέλω κάτι έντονο είναι ότι πρέπει.

4.Lavera,Bio-Organic-Mineral Compact powder N.01 cool ivory
  Είναι αρκετά σκούρο για μένα αυτό το χρώμα αλλά το βάζω με πολύ ελαφρύ χέρι σε όλο μου το πρόσωπο και είμαι μια χαρά για το σχολείο.


                                                                                           Προϊόντα Περιποίησης


1&2.Οlivia Papoutsanis-Αφρόλουτρο και Σαμπουάν
        Δεν θα επεκταθώ παραπάνω έχω κάνει αναλυτηκότατο review με αυτά τα δύο προϊόντα.. Δείτε το εδώ

3. Lily in the dessert-Aloe vera  Gelly
   Το χρησιμοποιώ σχεδόν παντού..Για να ξυρηστώ στα πόδια,για να ενηδατώσω το σώμα μου.. 
Κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά.

4.Oriflame,Pure Nature-Face wash pear&Nectarine
   Αυτό το προϊόν το πήρα τυχαία,συγκεκριμένα το είχα βρεί με 3€ και ήθελα να το πάρω γιατί το θεώρησα τσάμπα.. Αλλά αυτό τ προϊόν δεν με απογοήτευσε,κάνει πάρα πολύ καλή δουλεια και μπράβο στην oriflame για ένα τέτοιο προϊόν.

5.Απλό αμυγδαλέλαιο,το βρήσκετε παντού. Εγώ το χρησιμοποιώ για να βάζω μετά το λούσιμο στις άκρες των μαλλιών μου για να ενυδατωθούν και άλλες πολλές χρήσεις που μπορείτε να δείτε εδώ


Πες μου την γνώμη σου εάν έχεις χρησιμοποιήσει και εσύ κάτι από τα Αγαπημένα μου.
Γίνε μέλος και μην ξεχάσεις να κάνεις share αυτό εδώ το πόστ!! 





Έχεις beauty απορία? Στείλε μου ένα email στο katerinaki_kag@yahoo.gr και θα σου λύσω όλες σου τις απορίες(!)♥ 




2 σχόλια:

  1. Έχω χρησιμοποιήσει προϊόντα της Oriflame αλλά όχι το συγκεκριμένο δυστυχώς, είναι όντως πάρα πολύ καλά και οικονομικά. Σε περιμένω και στο δικό μου blog irenesworld.squarespace.com. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτά που προσφέρει η εταιρία Oriflame είναι πολύ καλές η τιμές τους.. Άν και βέβαια είναι λίγο τσημπημένες σε μερικά προϊόντα!!!

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥