Αναγνώστες

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

♥ Review:Προϊόντα Papoutsanis ♥

Hello Girls!!
Καλό μήνα να ευχηθώ.. Τι κάνετε? Το ξέρω ότι χάθηκα πάλι.. Η αλήθεια είναι πώς δεν προλαβαίνω να ασχολούμαι με το blog μου διότι έχω σχολείο και έχω πολλά μαθήματα για διάβασμα. 
Υπόσχομαι πώς θα προσπαθήσω να ανεβάζω πιό συχνά πόστ .. 


Σήμερα λοιπόν σας έχω ένα πόστ μεένα ακόμα review από την εταιρία Olivia Papoutsanis

Στην αρχή είχα ενθουσιαστεί με τα προϊόντα που άκουγα να έλεγαν και άλλες κοπέλες.. ώσπου τα δοκίμασα και εγώ!! 
Γενικό Συμπέρασμα: Τα προϊόντα τους είναι πάρα πολύ ενυδατικά και φυσικά είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ εταιρία με φυσικά καλλυντικά και αυτό είναι ένα μεγάλο συν(+) για την εταιρία..
Επίσης το μπουκαλάκι είναι πάρα πολύ έξυπνο καθώς ανοίγει από πάνω και δεν σπαταλάς πολύ προϊόν έχει όμως και το μιον(-) που όταν αρχίζει να τελειώνει δεν θα μπορέσω να βγάλω όλο το προϊόν από μέσα!!


Αφρόλουτρο+Σαμπουάν για κανονικά μαλλιά

Αφρόλουτρο: Είναι πάρα πολύ ενυδατικό,μυρίζει πάρα πολύ ωραία αν και

δεν κρατάει πολύ η μυρωδιά πάνω στο δέρμα μου.
Σαμπουάν για κανονικά μαλλιά: Είναι και αυτό πάρα πολύ ενυδατικό σαμπουάν,αν και με το
 δεύτερο χέρι κάνει πολύ αφρό..αφήνει πολύ απαλά τα μαλλιά μου αλλά με συνδιασμό
και κάποιο conditioner μαλλιών.. 


ΔΕΝ ΠΕΡΙΕXOYN: Parabens, συνθετικά χρώματα, σιλικόνες, προπυλενογλυκόλη και συστατικά ζωικής προέλευσης. 
ΠΕΡΙΕΧOYN: 93,5% Φυσικά συστατικά.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside, Sodium Chloride, PEG-4 Rapeseedamide, Olive Oil PEG-7 Esters, Butylene Glycol, Olea Europaea Fruit Extract, Polyquaternium-7, Parfum, Tetrasodium EDTA, Panthenol, Methylchloroisothiazolinone,  Methylisothiazolinone, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride,Amyl Cinnamal, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citric Acid.


Θετικά και Αρνητικά και για τα δύο προϊόντα:
                       Θετικά

✔Η μυρωδιά του είναι πολύ καλή

✔Το μπουκαλάκι αρκετά βοηθητικό

✔Αφήνει τα μαλλιά απαλά και μεταξένια
✔ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ: Parabens, συνθετικά χρώματα, σιλικόνες, προπυλενογλυκόλη και συστατικά ζωικής προέλευσης.
✔ΠΕΡΙΕΧΕΙ: 93,5% Φυσικά συστατικά.

                         Αρνητικά
✔Το πλαστικό μπουκάλι το οποίο περιέχεται δεν είναι και πολύ βοηθητικό στο να αφαιρέσεις από μέσα όλο το προϊόν.  





Μπορείτε να επισκεφθήται το site τους εδώ
Πες μου την γνώμη σου για τα προϊόντα Παπουτσάνης με ένα comment.
Γίνε μέλος και μην ξεχάσεις να κάνεις share αυτό εδώ το πόστ!! 





Έχεις beauty ή fashion απορία? Στείλε μου ένα email στο katerinaki_kag@yahoo.gr και θα σου λύσω όλες σου τις απορίες(!)♥ 












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥