Αναγνώστες

Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Oriflame Masks/Love Nature&Swedish Spa| Review





Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο Μάσκες από την Oriflame..
Όλες μας ξέρουμε την Oriflame και όλες μας Κάτι Έχουμε δοκιμάσει από
αυτήν την Εταιρία.. Έχει πολύ καλά προϊόντα αλλά και όχι τόσο καλά όσο θα
θέλαμε..  Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για δύο Μάσκες από την Oriflame.



1.Μάσκα προσώπου σε Gel με aloe vera 
Δροσίζει και ενυδατώνει το πρόσωπο καθώς το αφήνει πολύ απαλό το δέρμα ,μετά την αφαιρέσει δεν νιώθω να μου τραβάει το πρόσωπο..και αυτό σίγουρα είναι ένα συν για αυτήν την Μάσκα.. ειναι στα 30 ml αυτή που έχω εγώ ενώ κανονικά βγαίνει στα 50 ml.




2.Swedish Spa-Purifying Face Mask
 Αυτή την Μάσκα την εχω χρησιμοποιήσει 2 φορές και πραγματικά δεν μου άρεσε καθόλου...αφήνει μια περίεργη αίσθηση στο δέρμα μου που δεν μου αρέσει καθόλου..




Μπορείτε να με βρείτε και στο instagram beautybykaterinaki💄💄





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥