Αναγνώστες

Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

♥ Αγαπημένα Προϊόντα Ιουλίου 2014 ♥

Γειά σας!! Αγαπημένα Ιουλίου λοιπόν... 
Πάμε να ξεκινήσουμε!! ♥

Ήρθε η κομμώτρια σπίτι μου για να με κουρέψει και οι άκρες μου ήταν πολύ αγριεμένες!!
Έτσι αυτά που χρησιμοποιήσα στα μαλλιά μου ήταν τρία:
1.Victoria Silk touch-Σιλικόνη για τα μαλλιά
2.Phyto Paris-Leave in(έχω κάνει και review εδώ)
3.Etruscan-Αμυγδαλαίλεο άοσμο
Στο πρόσωπό μου δεν χρησιμοποίησα πάρα πολλά...λίγα και καλά!!
4.Exelia-24η ενυδατική κρέμα με spf 15+Κρέμα ματιών(έχω κάνει και review
απλά οι φωτογραφίες δυστυχώς δεν φαίνονται)
5.Dalacin C(απλά αγαπημένο)
Από προϊόντα μακιγιάζ χρησιμοποίησα μόνο 3 και 1 άρωμα σε δείγμα γιατί για τον μόνο λόγο που έβγαινα έξω ήταν για καμία παραγγελεία από την oriflame(εάν θέλετε να παραγγείλετε στείλτε μήνυμα στο katerinaki_kag@yahoo.gr) και για μπάνιο!! ☺
6.Oriflame-Very Me-Fat lash mascara
7.Volumizer Mascara(από ebay)
8.Vera Valenti-Blush
9.Oriflame-Άρωμα Volare


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου!! Έχουμε τίποτα κοινό? Θα χαρώ πολύ να το μάθω!! 
Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώΓια να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2
Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

My E-mail: Katerinaki_kag@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥





Φιλιά,
Κατερίνα 




ღ Εάν θές γίνε μέλος στην ομάδα μου που λέγεται Προώθηση των Beauty Blog(Katerinaki)ღ Εκεί μπορείς να γίνεις μέλος άμα είσαι beauty blogger αλλά...και όχι μόνο!!!

Σε περιμένω! 




ღ Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στο Giveaway που τρέχει στην σελίδα μου στο facebook εδώ


3 σχόλια:

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥