Αναγνώστες

Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Scrub για το πρόσωπο με μόνο 2 υλικά!! ♥ '14 ♥



Πάμε να δούμε 3 συνταγές με μόνο δύο υλικά για scrub προσώπου? 



    Ζάχαρη και Λάδι

 Είναι ένα από τα καλύτερα και τα υλικά τα έχεις ήδη σίγουρα στη κουζίνα σου. Το μόνο που θα χρειαστείς είναι μια κουταλιά της σούπας ζάχαρη και αρκετό λάδι για να καλύψεις μόλις τη ζάχαρη. Βάλτο στο πρόσωπό σου και τρίψε ελαφρά αποφεύγοντας τη περιοχή των ματιών. Πλύνετε το πρόσωπό σας καλά και μην ξεχάσετε την ενυδατική σας!

Μέλι και Φράουλες
 Ένα πολύ καλοκαιρινό scrub είναι αυτό που κάνεις πουρέ μερικές φράουλες και βάζεις αρκετό μέλι για να γίνει μια πηχτή πάστα. Τρίβετε το πρόσωπο σας ακολουθώντας την ίδια διαδικασία. 

Πράσινο Τσάι και Ζάχαρη
 Φτιάξε μια κούπα πράσινο τσάι. Ρίξε δυο κουταλιές της σούπας ζάχαρη και αρκετό τσάι για να γίνει μια ομοιόμορφη πάστα. Τρίψε το πρόσωπό σου για περίπου 2 λεπτά, ξέπλυνε και ενυδάτωσε.



Μπορείς να με βρείς στην σελίδα μου στο fb εδώΓια να ενημερώνεσε καθημερινά με τις φωτογραφίες που ανεβάζω στο instagram με όνομα Katerinaki_beauty2
Και τέλος μπορείς να με βρείς στο twitter με όνομα @rinakaterina80(Katerinaki_beauty2)

My E-mail: Katerinaki_kag@yahoo.gr


Γίνε μέλος στο blog μου και φτιάξε μου την μέρα!!! ☺ ♥





Φιλιά,
Κατερίνα 




ღ Εάν θές γίνε μέλος στην ομάδα μου που λέγεται Προώθηση των Beauty Blog(Katerinaki)ღ Εκεί μπορείς να γίνεις μέλος άμα είσαι beauty blogger αλλά...και όχι μόνο!!!

Σε περιμένω! 




ღ Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στο Giveaway που τρέχει στην σελίδα μου στο facebook εδώ

2 σχόλια:

  1. Εχω αγαπησει τον συνδιασμο ελαιολαδο και αχνη ζαχαρη σε στεγνο προσωπακι!!
    Φανταστικο και μακραν καλυτερο απο του εμπορείου!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα!! Προτειμώ να βάζω φυσικά προϊόντα στο προσωπό μου παρά αυτα του εμπορίου!!

      Διαγραφή

Εάν σου άρεσε το post γίνε μέλος και κάνε ένα share ♥